Jutro wylatuję na wyścig liczący blisko 5000km
Cytat: Wilk w 24 Lip 2025, 19:00Wymądrzasz się, nie mając zielonego pojęcia z czego wynikają takie, a nie inne wybory sprzętowe ludzi. Narzucasz innym swój bardzo ciasny punkt widzenia i nie przyjmujesz do wiadomości innego zdania niż własne.Ale piszesz o sobie? Bo trochę się pogubiłem.
Wymądrzasz się, nie mając zielonego pojęcia z czego wynikają takie, a nie inne wybory sprzętowe ludzi. Narzucasz innym swój bardzo ciasny punkt widzenia i nie przyjmujesz do wiadomości innego zdania niż własne.
Nie ja Tobie i innym ludziom mówiłem co dla nich będzie najlepsze i co jest oczywistą oczywistością. Nie ja mówiłem, że jeżdżenie z podsiodłówką to moda. Potrafisz się przyznać, że palnąłeś głupotę? Czy wolisz dalej brnąć w dziecinne zaczepki?
nie narzucaj innym ludziom swojego zdania
Ciekawa opcja:Hunter Cycles Cargo Rack
Brak przedniej przedniej przerzutki wnosi bardzo dużo w błocie, bo pozbywasz się nagarniacza całego syfu na łańcuch.
kolejne formy gravela
Tarcze są bardziej odporne na błoto, powróć do szczęk i wjedź w błotnistą trasę
Akurat napędów gravelowych bardzo brakowało na rynku.
Cytat: podjazdy w 26 Sie 2025, 13:37Tarcze są bardziej odporne na błoto, powróć do szczęk i wjedź w błotnistą trasęV-braki szorowały podczas hamowania. Jak się błoto starło, to przestawały. Tarcze szorują cały czas podczas jazdy. To nie jest tak, jak nawet tu, na tym forum pisano: "obręcz zanurzasz w błocie i się nim oblepia, a tarcza jest daleko od błota, więc jest na nie odporna". Nie jest. Oblepia się tak samo. Ale żeby to wiedzieć, musiałem pojeździć na tarczach. Oczywiście tarcze mają przewagę, gdyż nie niszczą obręczy, ale to tyle. Błoto łapią tak samo.