A dla ludzi zafiksowanych na punkcie ciśnienia jest takie rozwiązanie - pomiar ciśnienia non-stop, z transmisją na Garmina i komórkę włącznie https://www.rowertour.com/p/194196/sks-airspy-zestaw-czujnikow-cisnienia-av
Kluczyk pomoże?https://allegro.pl/oferta/risk-4w1-klucz-zawor-presta-fv-schrader-av-12748721269
nawet jak kluczykiem dokręcisz mocno ów zawór to nie ma 100% gwarancji, ze się nie odkręci przy odkręcaniu węzyka
Innym rozwiązaniem jest kupno dętek bez wykręcanych zaworów, to rozwiązuje problem w 100%.
Zgłosiłem problem do dystrybutora. Producent ponoć przeprowadził testy i ... u niego problem się nie ujawnił, a mnie dano do zrozumienia, że nie umiem korzystać z pompki. Ponoć trzeba wkręcać i wykręcać trzymając nakrętkę wężyka nieruchomo ()..
Ja unikam takich dętek. Zwykle są to jakieś chińszczyzny. Poza tym zdarzało mi się urwanie korpusu zaworu. Na takie sytuacje wożę zapasowy zaworek od starej dętki. W razie potrzeby wymieniam tylko zaworek, bez konieczności wymiany całej dętki. Duże ułatwienie.
Dawno tu nie pisano, więc odkopuję. Nowy rower, nowe zawory (Presta), nowe zakupy Pompka w drogę (mała, nie obarczona problematyką z używaniem) oraz pompka do garażu? Co tam teraz rynek najlepszego w temacie oferuje?
Ja kiedyś inwestowałem w lepsze, teraz mam to gdzieś.
Od jakiegoś czasu testuje wynalazek z aliexpress - cyclami a2s - i powiem, że jest świetna!
Jak masz już pompkę do garażu tylko na wentyl samochodowy, to możesz zakupić adapter.
Do rozważenia Coś więcej? Oprócz tego, że dość droga jak na majfrenda
Jeśli chodzi o manualne pompki, to mam takie:https://www.decathlon.pl/p/pompka-reczna-do-roweru-btwin-100/_/R-p-758