Istotnie, sporo większych wejść (Panzerwerki, wjazd) było zabezpieczone, choć niekoniecznie zamurowane Nie zapominajcie, ze 30 km podziemnych korytarzy to największe siedlisko i jednocześnie rezerwat nietoperzy
Nawet jednak jeśli udałoby się znaleźć jakiś niezabezpieczony a "bezpański" panzerwerk to należy liczyć się z naprawdę stromymi, ciasnymi i słabo zabezpieczonymi betonowymi schodami wzdłuż których (w pionie) biegnie szyb (prawdopodobnie nieistniejącej już) windy towarowej
Wizja lotu z rowerem 7 pięter w dół na gruzowisko chyba by ostudziła moje zapały
Co do mapy - ciężko będzie
Mieszkaliśmy w miejscowości Nietoperek, stamtąd robiliśmy wycieczki po okolicy w różnych wariantach (Kęszyca, Kęszyca Leśna, Międzyrzecz, Kursko, kaława, Pniewo, Wysoka, Boryszyn, Pieski), w miejsca "bardziej odległe" typu Łagów podjeżdżaliśmy autem
BTW w Łagowie zamieniliśmy nasze pedały na takie napędzające jednostkę pływającą - też było rowerowo

Fajne.
Oglądajcie takie 'ruiny' póki są. Może na pierwszy rzut
oka to nic kręcącego, ale to kupa historii.
Dla przykładu, tego miejsca (hangarów, schronów,
magazynów) już nie zobaczycie - kilkanaście dni temu
wyjechały ostatnie spychacze, nie została ani jedna cegła:
-> http://www.opuszczone.net/64-dywizjon-ogniowy-jurata/
Szy.
Przyznam, że miałem obawy co do niektórych obiektów i w przypadku MRU - w rejonie, wzdłuż linii fortyfikacji pełną parą leci budowa A3 Autostrada ma jednak przebiegać na wschód od istniejącej drogi krajowej nr 3, a wszystko co mieliśmy na mapie było na zachód od tejże Wygląda zatem na to że MRU nie ucierpi
