To się da zrobić kosztem dużo niższym, koło 4-5 tysięcy
Pewnie, że gdyby dało się np. w takim rowerze jaki mam ja (Cinelli Saetta) wymienić tylko przerzutki i zamontować baterię, to koszt wyniósłby tylko 2326 zł. Jeśli jednak niezbędne są dźwignie hamulców, wówczas wydatki rosną o kolejne 2802 zł co daje już 5128 zł.To jednak dość drogo.
No i w kwestii awaryjności, to znacznie częściej padają linki w mechanikach niż kable w elektrykach.
Info o masowych awariach linek musiałaby się jakoś przebić (nawet na Forum).
/.../ brak konieczności częstej regulacji, /.../
A skąd takie dane?Użytkowników elektronicznych przerzutek można liczyć w tysiącach, a klasycznych, linkowych to są setki milionów (kilka rzędów wielkości więcej).Info o masowych awariach linek musiałaby się jakoś przebić (nawet na Forum).
kable się nie zużywają, można je jedynie uszkodzić mechanicznie
Za malo danych o awariach przerzutek elektronicznych jest. To jest produkt dla prosów, to nisza.
w przypadku Sramowskiego bezprzewodowego systemu AXS cały napęd to manetka i przerzutka, przy płaskiej kierownicy koszt ok. 3000zł
Żadna /.../