zbyt masywne i przeznaczone do jazdy z ogromnym bagażem
Wydaje mi się, że projektował to jakiś dizajner, bez praktyki w jeździe z sakwami
Przerost formy nad treścią
Wydaje mi się, że projektował to jakiś dizajner, bez praktyki w jeździe z sakwami, tak żeby niestandardowo/inaczej wyglądało.Przerost formy nad treścią
Ciekawe czy jakiś system sakw będzie do tego pasował
Nie wiem , nie znam się , ale trzeba założyć ze w zasadzie większość rzeczy w Decathlonie jest stworzone dla ludzi którzy dopiero zaczynają daną dziedzinę sportu / przynajmniej ja tak D odbieram / .[...]Mnóstwo ludzi chodzi po górach w ciuchach z D , to może na początek pojadą taką 900 przed siebie w nieznane ?
Mnie najbardziej dziwi ten Brooks. Dla kogoś przyzwyczajonego do żelowych siodełek pierwsze wrażenie to jak by się usiadło na kamieniu. Jeśli ktoś "zaczyna przygodę z sakwami", to przy pierwszej rundce po sklepie raczej go to odrzuci.
Możliwe, że jakieś prototypy
... Myślę, ze kluczem jest odpowiedź na pytanie, które komponenty mi nie pasują w oferowanym gotowcu.
Szukałem czegoś stalowego, ale ta ramka wygląda dość ciekawie i ma dożywotnią gwarancję.
Panie, ale waga, to taka sama jak ze stali, jak nie wyższa ;P
No nie wiem... ja bym czegoś takiego nie kupił...Ale ja jestem od kilkunastu lat haterem tegoż sklepu
Alternatyw w podobnej cenie (z osiami i sterami wyjdzie pewnie ze trzy klocki) nie zbyt wielu, jest Ogre, ale będzie cięższy, można poskładać zestaw stantona, ale znów stal, czyli ciężko, dodatkowo brak insertów w większej ilości.
Jako całość mnie to odstręcza, ale jako rama już obleci.
Bier takie ramy - na Gieni jeździłem rok, na Big Bro jeżdżę do dziś ...
Są tanie, jeszcze za pół koła sobie możesz do lakierni oddać i masz ładne, porządne ramiszcze, a nie jakieś francuzowe amelinium z Chin...