Autor Wątek: Transalpina/Trasa Transfogarska czerwiec/lipiec 2019  (Przeczytany 1099 razy)

Offline Mężczyzna login

• Miasto: Lublin
  • Na forum od: 13.01.2012
poszukuję osoby która chciałaby przekręcić rundkę z Sybinu po Fugaraszach i Transalpinie. Trasa około 600-700km do przejechania w ciągu 7 dni. Przejazd z sakwami i namiotami, jeśli co jakiś czas trafi się nocleg pod twardym dachem to dobrze. W deszczu jadę.

Wyjazd do ogarnięcia na przełomie czerwca/lipca 2019, z dojazdami z Lublina mogę poświęcić na to 9 dni. Termin do dogadania, chciałbym wyjechać nie wcześniej niż 22 czerwca i wrócić nie później niż 14 lipca.

Nie mam wielkiego doświadczenia w tego typu podróżowaniu, do tej pory  bardziej nastawiałem się na długie przeloty na lekko bez bagażu, kondycyjnie bez problemu dam radę. Przejazd w większości asfaltami, jak trafią się szutry to będę na to przygotowany.

Z Lublina chciałbym dojechać na miejsce (Sybin) samochodem, wygodny przejazd dla 3 osób, rowery do środka.

na tą chwilę jest to koncepcja, sam nie wiem czy dojdzie do skutku, do końca kwietnia będę miał taką pewność. Jak masz ochotę pojechać to się odezwij, plan wyjazdu do ustalenia (chciałbym przejechać obydwie trasy). Możemy startować z Lublina, możemy zjechać się w Barwinku jak kto woli.

Offline Mężczyzna podjazdy

• niech tak się stanie
  • Miasto: Poznań
  • Na forum od: 01.02.2011
poszukuję osoby która chciałaby przekręcić rundkę z Sybinu po Fugaraszach i Transalpinie. Trasa około 600-700km do przejechania w ciągu 7 dni. Przejazd z sakwami i namiotami, jeśli co jakiś czas trafi się nocleg pod twardym dachem to dobrze. W deszczu jadę.

Wyjazd do ogarnięcia na przełomie czerwca/lipca 2019, z dojazdami z Lublina mogę poświęcić na to 9 dni. Termin do dogadania, chciałbym wyjechać nie wcześniej niż 22 czerwca i wrócić nie później niż 14 lipca.