Autor Wątek: Stery pół-zintegrowane , łatwo demontowane (łożyska maszynowe?)  (Przeczytany 1560 razy)

Offline Mężczyzna marcinradomski

  • Wiadomości: 5
  • Miasto: jaworzno
  • Na forum od: 26.06.2018
Szukam nowych sterów, te które mam mają luźne kulki i jakaś gumkę która powoduje, że po odkręceniu kapsla i śrub mostka widelec nie wypada tylko trzeba go zbić gumowym młotkiem, idzie to bardzo opornie.

I teraz meritum do czego zmierzam, chciałbym demontować szybko widelec na lotnisku i pakować tak rower, więc musi on wypadać po odkręceniu mostka , wianki i luźne kulki też odpadają bo wszystko będzie w smarze.

Wymieniał ktoś stery połzintegrowane 1,1/8 stery na takie z łożyskami maszynowymi i działa to tak jak napisałem powyżej  ?

Offline Mężczyzna globalbus

  • Wiadomości: 7350
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 03.05.2011
    • blog podróżniczy
jak nie masz gwintu na widelcu, to raczej każde spełniają ten warunek. Co do zbijania młotkiem, może w tej chwili masz krzywo wbite miski w ramę?

My home is where my bike is.

Offline średni

  • Wiadomości: 1385
  • Miasto: Strzelce Op.
  • Na forum od: 18.02.2009
A na HGW wyciągasz widelec,aż tak mały karton używasz do pakowania czy nie chce Ci się koła ściągać lub bagażnika??Stery oprócz tych co pisze Globalbus(z gwintem widelec)powinny bez problemu wychodzić.Może wrzuć jakieś foto tych sterów.Coś tam musi nie pasować,albo rura sterowa krzywa lub miski źle nabite.A lekko Ci się kierownica obraca w rurze sterowej jak podniesiesz przód czy raczej topornie.
Kto nie podróżuje nie zna wartości człowieka.
"Góry Uczą Pokory"

Offline Mężczyzna globalbus

  • Wiadomości: 7350
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 03.05.2011
    • blog podróżniczy
ja też zawsze zdejmuję widelec do kartonu (a raczej amor). Bagażnik zostawiam zamontowany. Zdecydowanie łatwiej mi to zdjąć :)

My home is where my bike is.

Offline Mężczyzna marcinradomski

  • Wiadomości: 5
  • Miasto: jaworzno
  • Na forum od: 26.06.2018
Wychodzi to ciężko przez jakąś gumowa uszczelkę, jutro to rozbiorę to wrzucę fotki. Dodatkowo te kulki i smar, musiałbym wszystko czyścic i smarować na nowo dlatego pomyślałem o zamkniętych łożyskach.

A rozebrać muszę bo przewoźnik (Belavia) ma 210 cm suma wymiarów w 3 kierunkach, więc nie widzę innej możliwości jak rozebrać tak rower.

Miski są dobrze wbite, kierownica chodzi fajnie, problem leży chyba w tym modelu sterów dlatego pytam czy ktoś jakieś poleca konkretny model.

Co do rozbiórki to wyciągnę widelec odkręcam koła i bagażnik koło wzdłuż tylnego trójkąta , z boku zabezpieczone pustymi sakwami,  wszystkie siodełka kierownice itp do trójkąta do środka. Finalnie owijam stretchem i wyląda to jak kontrabas pod spodem zdjęcie znajomego.

Offline średni

  • Wiadomości: 1385
  • Miasto: Strzelce Op.
  • Na forum od: 18.02.2009
Jaka rama firma i model i widelec 1 1/8 jak wyżej.
Kto nie podróżuje nie zna wartości człowieka.
"Góry Uczą Pokory"

Offline Mężczyzna marcinradomski

  • Wiadomości: 5
  • Miasto: jaworzno
  • Na forum od: 26.06.2018
Model to Bulls cross flyer , widelec  FORCE TREKING 28" 1 1/8"  , co do samych sterów to nie mam pojęcia są od nowości , przekładałem amor na tego sztywniaka stąd wiem jak to ciężko wychodzi, łożyska są kulkowe, kulki luźne . Próbowałem to przed chwilą zbić i jakoś mi nie poszło, za cholerę nie chce wyjść. Ale użyje potem mocniejszych argumentów. Zdjęcie pod spodem. Jak umiecie ocenić po tym zdjęciu to fajnie bo potem musiałbym to złożyć a nie chciałbym tego 2 razy jeszcze rozbierać tylko od razu  wymienić.

Offline Mężczyzna Rolf

  • Wiadomości: 1036
  • Miasto: Chorągwica k. Wieliczki k. Krakowa
  • Na forum od: 12.07.2011
Jesteś pewien, że limit dotyczy rowerów? Każda z linii lotniczych ma podobne limity dla max wymiarów dla bagażu, ale rowerów to nie obejmuje.

Offline Mężczyzna marcinradomski

  • Wiadomości: 5
  • Miasto: jaworzno
  • Na forum od: 26.06.2018
Jesteś pewien, że limit dotyczy rowerów? Każda z linii lotniczych ma podobne limity dla max wymiarów dla bagażu, ale rowerów to nie obejmuje.

Sports Equipment
1 (one) set of sports equipment packed in protective packing as 1 bag/ 1 piece not exceeding the weight of 23 kg and the size of 210 cm in three dimensions is transported free of charge in addition to the established free baggage allowance in the corresponding travel class.

Tagi:
 









Organizujemy










Partnerzy





Patronat




Objęliśmy patronat medialny nad wyprawami:











CDN ....
Mobilna wersja forum