Autor Wątek: Trasa Prudnik - Hel  (Przeczytany 744 razy)

Offline Mężczyzna daro90

• Miasto: Prudnik
  • Na forum od: 01.07.2017
Trasa Prudnik - Hel
« 1 Lip 2017, 21:51 »
Dzień dobry wszystkim,

Planuje wyprawę z południa Polski, tj. Prudnik, woj. opolskie nad sam koniec Polski czyli Hel. Jadę od 17.07.2017 (poniedziałek). Trasa będzie miała ok. 700 km, jadę rowerem szosowym z plecakiem i z torbą podróżną na bagażniku. Po kilku dniach nad Helem pojadę już pociągiem do stolicy popstrykać parę zdjęć i potem PKP do Opola.
Mam 27 lat, na szosie jeżdżę od 1,5 roku, wcześniej górski. Najwięcej km w jeden dzień to ok. 150km ale ze śr. prędkością 27 km/h :lol:, miesięcznie robię od 300 km w kwietniu do 700 teraz w czerwcu. W ubiegłym roku zrobiłem w sumie 2500km, teraz planuję podwoić ;D

Moja trasa to: Prudnik - Opole - Kluczbork - Kalisz - Konin - Toruń - Grudziądz - Malbork - Stegna - Trójmiasto i Hel.

Bardzo was proszę o jakieś sugestie dot. tak długiej wyprawy. Planuję robić ok. 200 km dziennie, chyba że pogoda lub organizm nie wytrzyma. Pierwszy nocleg będę szukał gdzieś w Kaliszu, potem Toruń i okolice wybrzeża. Jeśli jest ktoś z was mieszka na trasie mojego przejazdu to chętnie zajadę :) Co sądzicie o takim sposobie spędzenia wakacji i urlopu od pracy? 8)

Pozdrawiam, Darek

Offline Mężczyzna Antracyt

• Miasto: Łódź
  • Na forum od: 13.06.2017
    • Poland on bike
Odp: Trasa Prudnik - Hel
« 4 Lip 2017, 23:03 »
Jeśli nocleg w Toruniu to polecam http://www.ssm.zsmeie.torun.pl
Tanio i przyjemnie. Po drugiej stronie ulicy masz basen więc możesz się regenerować po przyjeździe.

Offline Mężczyzna podjazdy

• niech tak się stanie
  • Miasto: Poznań
  • Na forum od: 01.02.2011
« 4 Lip 2017, 23:37 »
Co sądzicie o takim sposobie spędzenia wakacji i urlopu od pracy? 8)
Krótkie te "wakacje". Plecak na szosówce? Nie wiem czy to takie wygodne. Są torby na kierownicę, można też jakąś prowizorkę zrobić.