Autor Wątek: NOWY REGULAMIN FORUM (obowiązujący do 30-09-2017)  (Przeczytany 4779 razy)

Offline Mężczyzna arkadoo

  • Wiadomości: 2761
  • Miasto: Wrocław
  • Na forum od: 22.11.2006
    • http://www.rower.fan.pl
REGULAMIN FORUM:

1. Uwagi ogólne:
  • Rejestracja na forum jest równoznaczna z akceptacją Regulaminu Forum.
  • Forum służy wymianie doświadczeń rowerowych, dzieleniu się wrażeniami z podróży, poradami dotyczącymi sprzętu rowerowego. Tematy, które nie są bezpośrednio związane z rowerem, omawiane będą w dziale "Hyde Park".
  • Posty (wiadomości)  powinny być pisane bez błędów językowych, w języku polskim (oprócz działu „For foreign users”, gdzie należy używać języka zaproponowanego przez Forumowiczów - obcokrajowców).
  • Posty należy pisać w sposób staranny i przejrzysty, w szczególności należy odpowiednio nazywać wiadomości - tytuł powinien odpowiadać treści tematu, a także unikać pisania dwóch lub więcej wiadomości pod rząd, nadużywania różnych kolorów i rozmiarów czcionek.
  • Przed dodaniem nowego wątku należy przeszukać forum i sprawdzić, czy ktoś wcześniej nie zaczął takiego tematu. Jeżeli tak jest, należy dopisać swoją wiadomość w istniejacym wątku.
  • Administracja nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści umieszczane przez Użytkowników.

2. Zabrania się:
  • Rejestracji na forum pod więcej niż jednym nickiem.
  • Obrażania innych uczestników forum.
  • Zamieszczania treści wulgarnych, pornograficznych, zabronionych przez prawo, wzywających do nienawiści i dyskryminacji na tle rasowym, religijnym, płciowym lub jakimkolwiek innym, pochwalających ideologie totalitarne lub powszechnie uznanych za obraźliwe.
  • Zamieszczania postów, które nie wnoszą nic do dyskusji oraz wszelkiego rodzaju treści, które mogą zostać uznane za SPAM.
  • Zamieszczania próśb o wsparcie finansowe.

3. Zlot forum
  • Każdego roku forum podrozerowerowe.info organizuje doroczny Zlot Uczestników (dalej 'Zlot').
  • Termin Zlotu przypada w trzeci weekend maja, przy czym za pierwszy weekend maja w danym roku uznaje się taki weekend, z którego przynajmniej jeden dzień przypada w maju.
  • Szczegółowe zasady organizacji Zlotu uregulowane zostały w Regulaminie Organizacji Zlotu

4. Działalność komercyjna
  • Na forum zabroniona jest każda forma reklamy, z wyjątkiem sytuacji przewidzianych w regulaminie.
  • Na forum obowiązuje zakaz prowadzenia działalności oraz reklamy przez firmy organizujące odpłatne wyjazdy turystyczne i sportowe.
  • Zabrania się umieszczania w podpisie i adresie domowym linków do stron zawierających treści komercyjne oraz niezawierających treści merytorycznych np. w celu pozycjonowania.
  • Dopuszczalne jest umieszczenie w wątku wyprawowym logotypów sponsorów lub patronów medialnych wyprawy. Informacja ta powinna znajdować się w pierwszym poście wątku, nie powinna stanowić jego głównej treści ani też być narzucająca się. W sytuacjach spornych ostateczna decyzja o umieszczeniu ww. informacji należy do Administracji.

5. Postanowienia końcowe

W kwestiach spornych oraz nieuregulowanych niniejszym regulaminem ostateczna decyzja należy do Administracji.


STARY REGULAMIN FORUM:
(Kliknij, by pokazać/ukryć)
« Ostatnia zmiana: 2 Paź 2017, 09:57 Hipek, Powód edycji: Zmiana tytułu wątku »
Watch out where the huskies go,
And don't you eat that yellow snow

Offline Mężczyzna arkadoo

  • Wiadomości: 2761
  • Miasto: Wrocław
  • Na forum od: 22.11.2006
    • http://www.rower.fan.pl
Odp: REGULAMIN FORUM
« 18 Sty 2012, 06:44 »
Regulamin wszedł w życie, zapraszamy do zapoznania się z nim.
Watch out where the huskies go,
And don't you eat that yellow snow

Offline Mężczyzna yoshko

  • Administrator
  • Kto smaruje ten jedzie.
  • Wiadomości: 14745
  • Miasto: Świnoujście - Biała Podlaska
  • Na forum od: 11.06.2009
    • Blog Yoshkowy
Odp: REGULAMIN FORUM
« 20 Wrz 2013, 09:51 »
Z chwilą obecną wchodzi w życie nowy Regulamin Forum. Proszę o zapoznanie się z jego treścią.

Tagi:
 




Organizujemy








Partnerzy





Patronat




Objęliśmy patronat medialny nad wyprawami:











CDN ....
Mobilna wersja forum