Jeżeli te zaciski rzeczywiście "dorównują hydraulicznym" to w połączeniu z napędem 2x9 można się pokusić o niezły setup. IMO taka SORA z łańcuchem Campagnolo jest niemal idealna, a wadą jest tylko brak opcji z hydrauliką.
A nie rozwarzasz może "End Shifters" zamiast klamkomanetek? Kusi mnie żeby wejść w takie nieindeksowane i raz na zawsze uniezależnić się od standardu ROAD w napędzie.np. takie Dia Compe ENE Bar End Shifters lub coś bardziej hipsterskiego.
Kupiłem ostatni - do wiosny '26 - dostępny komplet w PL, koloru wybrać już nie mogłem (i w DE przebrane):W zestawie:1/ 2x zaciski z klockami, 2/ 1x adapter pod 160mm, 3/ pod klamki 1x komplet linek, pancerzy, czapeczek, 4/ pod mtb 1x komplet linek, pancerzy, czapeczek, 5/ czapka śrub, 6/ jakieś jeszcze.Zważony zacisk w liczbie 1 szt. - 140g.Zważony 1 kpl. linek, pancerzy (przód, tył), materiał drobny - wszystko w worku, jak z fabryki, nieucięte: 240g.O produkcie więcej:Dystrybutor w POL:https://cech.bike/pl/https://cech.bike/pl/hamulce-i-czesci/1574-komplet-hamulcow-tarczowych-growtac-equal-.htmlCena z przesyłką (okresowy upust 15%): 1.614 pln.cdn.
Skutecznie wkręciłem obie miski suportu BB MT 800.
Wydaje mi się, że długość osi korb ROAD/GRX są inne (krótsze) niż korb MTB.Zatem miski suportu MTB i miski ROAD różnią się szerokością, przy tej samej średnicy osi i gwintu.Jak zmieniałem korbę ROAD na MTB w gravelu musiałem zmienić miski suportu z ROAD na MTB.
z krótszej na dłuższą, to dlaczego nowe miski, a nie te cienkie podkładki? Jeśli faktycznie MTB są dłuższe, to może być problem, ale jeśli jest odwrotnie, to jeszcze pół biedy.