Sr Suntour z pantografem wspominam źle.
Ludzie polecają na przykład taką:Ergon CF Allroad Pro Carbonhttps://road.cc/content/review/ergon-cf-allroad-pro-carbon-seatpost-295135https://www.bikeradar.com/reviews/components/seatposts/seatpost-and-seat-pin/ergon-cf-allroad-pro-carbon-seatpost-reviewWydatek około 900 zł. Opinii negatywnych praktycznie nie ma.
Czytam teraz: "Najczęstsze awarie w sztycach regulowanych"
Padło pytanie o przeciętne sztycePada odpowiedź o sztycę w cenie równowartości roweru
Czytam teraz: "Najczęstsze awarie w sztycach regulowanych"https://www.wichuworkshop.pl/blog/najczestsze-awarie-w-sztycach-regulowanych/
Cytat: kolega_na_fullu_;-) w 28 Maj 2025, 11:56Sr Suntour z pantografem wspominam źle.Mogę prosić o więcej szczegółów? Pozwoli mi to ewentualnie uratować 4 stówki
https://road.cc/content/review/ergon-cf-allroad-pro-carbon-seatpost-295135https://www.bikeradar.com/reviews/components/seatposts/seatpost-and-seat-pin/ergon-cf-allroad-pro-carbon-seatpost-reviewWydatek około 900 zł. Opinii negatywnych praktycznie nie ma.
to najgorsze na co wydałem kasę w gravelu i szybko ten shit sprzedałem, notoryczne problemy z zapychaniem piaskiem - trzeszczy strasznie,ciągły problem z luzowaniem tej sztycy (cały czas pracuje w karbonowej ramie) - obsuwa się podczas jazdy, oklejanie taśmą i inne polecane patenty pomagały na chwilę.
Ja tak jak pisałem mam wersję od canyona i z obsuwaniem nie miałem problemów ani w ramie alu w szosie ani w karbonowej w mtb (gdzie zakładam praca jest podobna jak w gravelu). Używam jakiejś starej pasty do karbonu w typie "glut z piaskiem". Zaciskam zgodnie ze specyfikacją kluczem dynamometrycznym.