Serwis to jest to od czego chciałem zacząć, nie robić tego oczywiście samemu, ale jako start chyba dobra opcja. Z serwisem jest problem że jest słabo "skalowalny", bo człowiek ma tylko dwie ręce
I nie mogę się zgodzić że w Poznaniu jest źle z serwisami, znam kilka b. dobrych
ad2. Ja nie znam, a korzystałam chyba już ze wszystkich. Zazwyczaj jak widzą "babę" to próbują wcisnąć pozłacane linki do przerzutek za 100zł. Druga sprawa to czas oczekiwania na naprawę. Wymiana linek - dwa miesiące. Zatem jeśli chcesz zacząć od serwisu, to moim zdaniem bez problemu go rozkręcisz. Cargo - są na Grunwaldzkiej - nie wygląda, żeby był tam przepych.
Cytat: Agnieszka w 7 Mar 2023, 12:24ad2. Ja nie znam, a korzystałam chyba już ze wszystkich. Zazwyczaj jak widzą "babę" to próbują wcisnąć pozłacane linki do przerzutek za 100zł. Druga sprawa to czas oczekiwania na naprawę. Wymiana linek - dwa miesiące. Zatem jeśli chcesz zacząć od serwisu, to moim zdaniem bez problemu go rozkręcisz. Cargo - są na Grunwaldzkiej - nie wygląda, żeby był tam przepych.Też słyszałem parę barwnych opowieści o tych poznańskich serwisach I też ten numer z wciskaniem kobietom zupełnie niepotrzebnych rzeczy, licząc, że jako osoby potencjalnie nie znające się na temacie łatwiej łykną coś takiego.
Sytuacja jest dynamiczna i tak naprawdę nikt nie wie w jakim kierunku to zmierza. Po pandemicznej erupcji sprzedaży nie ma już śladu, obroty spadają bardzo dynamicznie. Z jednej strony bardzo duże podwyżki na całym asortymencie, częste i długie braki towarowe z drugiej strony sklepy i hurtownie dosyć mocno zapakowane tym co zamawiało się gdy wszystkiego brakowało. Towar kupiony drogo, ale faktury i podatki trzeba regulować stąd coraz często pojawiają się okazje, które pewnie długo nie potrwają i na napędzą raczej słupków.
Chodzi mi po głowie od dawna inwestycja w branżę rowerową, w sumie nadszedł czas, ale wątpliwości sporo. Dzięki za wszelkie sugestie i info.