Autor Wątek: Na Burka :D  (Przeczytany 3317 razy)

slawek

  • Gość
Na Burka :D
« 27 Lip 2010, 19:57 »
Chodził za mną ostatnio burek :D W sensie taki Bałkański :P Wziołęm więc rower i wio na południe. Noi właśnie zajadam sobie w Zagrzebiu :D czuję się spełniony :D

Pierwszy samotny nocleg na dziko to masakra :D pierw ze strachu nie moglem zasnac a potem budzilem sie co 2h zeby wkoncu wstac przed 4 :P a takto gites nie jest smutno :P wczoraj spotkalem sakwiarza z francji i przed snem gralem z mlodymi chorwatami w pilke nozna uff kondycha rowerowa ale do biegania zadna :P na jutro brak planow musze spojrzec na mape gdzie dalej jechac...  kocham tą wolnosc :D

No to koniec z free wifi spadam na jakieś ozujsko pozdrowienia dla wszystkich

Aha wax chyba w takim razie was nie odwiozę do wawy :P trzymajcie się tam i piwko po powrocie :D

Offline Mężczyzna Waxmund

  • Moderator Globalny
  • Ironman
  • Wiadomości: 11094
  • Miasto: Baszowice k/Kielc
  • Na forum od: 07.06.2007
    • www.waxmund.pl
Na Burka :D
« 27 Lip 2010, 20:29 »
heh, szalony :P a ja tu akurat miałem zagadywać o to piwko...... :P mam nadzieję, że nieprędko wrócisz  :wink:
Czasami na drodze spotykam prawdziwych rowerowych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko ich czasem wyprzedzić...

www.waxmund.pl

Offline Mężczyzna Waxmund

  • Moderator Globalny
  • Ironman
  • Wiadomości: 11094
  • Miasto: Baszowice k/Kielc
  • Na forum od: 07.06.2007
    • www.waxmund.pl
Na Burka :D
« 27 Lip 2010, 22:17 »
Ty lepiej idź spać, bo jutro zamiast gdzieś jechać, to będziesz odsypiał na campingu nockę :P
Czasami na drodze spotykam prawdziwych rowerowych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko ich czasem wyprzedzić...

www.waxmund.pl

Offline Mężczyzna Waxmund

  • Moderator Globalny
  • Ironman
  • Wiadomości: 11094
  • Miasto: Baszowice k/Kielc
  • Na forum od: 07.06.2007
    • www.waxmund.pl
Na Burka :D
« 27 Lip 2010, 23:20 »
e tam.... ja w domu przy kompie czasu sporo spędzam, ale jak gdzieś jadę, to nie używam netu w ogóle.... i mi go ani trochę nie brakuje  :wink:  nawet specjalnie nie kupowałem sobie komórki z dostępem do wifi i innych bajerów, żeby nie kusiło :P
Czasami na drodze spotykam prawdziwych rowerowych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko ich czasem wyprzedzić...

www.waxmund.pl

Offline Mężczyzna cinek

  • SP2SJ
  • Wiadomości: 1979
  • Miasto: Bydgoszcz
  • Na forum od: 12.03.2008
Na Burka :D
« 28 Lip 2010, 07:51 »
Ciekawy powód do wyjazdu. Ten burek..
Baw się dobrze :-)
Cytat: miki150
Cinek muszę powiedzieć, że jesteś bardziej fotogeniczny, kiedy Cię na zdjęciu brakuje

Offline Kobieta martwawiewiórka

  • Użytkownik forum
  • Wiadomości: 6385
  • Miasto: Poznań
  • Na forum od: 17.08.2009
Na Burka :D
« 29 Lip 2010, 16:51 »
Sławek, "dobra riba" to odpowiednik naszej "fajnej laski". :mrgreen:

gerade aus nie jest takie od czapy! Serbskie "prosto" to "pravo" :mrgreen:
Jak Polak słyszy pravo to pewnie skręci w prawo....
Jakiś Ty społecznie dojrzały! Mogę sobie zsynchronizować z Tobą te dane?

Offline em

  • Wiadomości: 88
  • Miasto: krak
  • Na forum od: 08.06.2010
    • http://www.magla.pl
Na Burka :D
« 30 Lip 2010, 14:07 »
Cytuj
Jedzie rowerek na spacerek jaki z tyłu ma numerek ?
Czerwony !
Zielony !
Niebieski :D


ooo moja ulubiona piosenka na podjazdy  :mrgreen:  :mrgreen: nawet ją przerobiłam na łamaną wersję słowacką : ide bicykel na wychadzku  :D
no i w ogóle wyprawy po samotnemu są fajne  :mrgreen: no i jeszcze bez planów to już w ogóle wypas  :wink:

Offline vooy.maciej

  • Wiadomości: 2571
  • Miasto: Pogórze Wielickie
  • Na forum od: 04.07.2008
Na Burka :D
« 3 Sie 2010, 11:11 »
no to ładnie, Sławek skąd ruszałeś?

Offline Kobieta martwawiewiórka

  • Użytkownik forum
  • Wiadomości: 6385
  • Miasto: Poznań
  • Na forum od: 17.08.2009
Na Burka :D
« 3 Sie 2010, 14:02 »
daleko jeszcze do piątku, ale powinnam w piatek być w Dubrowniku. jak Cię gdzieś zobaczę, to pomacham. Pozdrowienia:)
Jakiś Ty społecznie dojrzały! Mogę sobie zsynchronizować z Tobą te dane?

Offline em

  • Wiadomości: 88
  • Miasto: krak
  • Na forum od: 08.06.2010
    • http://www.magla.pl
Na Burka :D
« 3 Sie 2010, 17:23 »
:mrgreen:  ooo ho ho  :mrgreen:  ej to się cieszę że Cię zaraziłam samotnym pedałowaniem hehe  :D

Offline Mężczyzna aard

  • Wiadomości: 6033
  • Miasto: Łódź
  • Na forum od: 15.08.2007
    • Moje wyprawy
Na Burka :D
« 3 Sie 2010, 19:44 »
Michał, Waxmund, dajcie spokój Sławkowi. Skoro ma tę wolność, to niechże z niej korzysta, jak chce! Ja też bym czasem na wyprawie chętnie zabalował, ale nie można, bo nazajutrz trza rano wstać i naku.wiać :P
Spieszmy się kochać wolność - tak szybko odchodzi...

PS. Wax, o co cho z tą Wawą? Jakiś wspólny wypad się kroi? Może bym się przyłączył? :)
A na rowerze zawsze jest miejsce siedzące...


Offline Mężczyzna Waxmund

  • Moderator Globalny
  • Ironman
  • Wiadomości: 11094
  • Miasto: Baszowice k/Kielc
  • Na forum od: 07.06.2007
    • www.waxmund.pl
Na Burka :D
« 3 Sie 2010, 21:06 »
z jaką Wawą ? :P
czyżby chodziło Ci o to ?
http://www.podrozerowerowe.info/viewtopic.php?p=39105#39105
Czasami na drodze spotykam prawdziwych rowerowych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę... aż ciężko ich czasem wyprzedzić...

www.waxmund.pl

Offline Mężczyzna aard

  • Wiadomości: 6033
  • Miasto: Łódź
  • Na forum od: 15.08.2007
    • Moje wyprawy
Na Burka :D
« 3 Sie 2010, 21:47 »
Ano tak, o to właśnie cho. Ale 4 sierpnia, to dzień pracujący, przeto nici z mojego udziału. Szerokich korytarzy powietrznych życzę! ;)
A na rowerze zawsze jest miejsce siedzące...


Offline Mężczyzna arkadoo

  • Wiadomości: 2761
  • Miasto: Wrocław
  • Na forum od: 22.11.2006
    • http://www.rower.fan.pl
Na Burka :D
« 17 Sie 2010, 08:09 »
Super foto-story. Widoki przepiękne :)
Watch out where the huskies go,
And don't you eat that yellow snow

Offline vooy.maciej

  • Wiadomości: 2571
  • Miasto: Pogórze Wielickie
  • Na forum od: 04.07.2008
Na Burka :D
« 17 Sie 2010, 08:58 »
fajne, ale chorwacki burek?

Offline TOMEK_727

  • Wiadomości: 8
  • Miasto: Bielsko-Biała
  • Na forum od: 20.02.2010
Na Burka :D
« 17 Sie 2010, 22:45 »
Ciekawa opowieść z ciekawszymi zdjęciami.
Jeździsz sam z wyboru?

Offline Mężczyzna Remigiusz

  • Wiadomości: 2090
  • Miasto: Gdańsk
  • Na forum od: 14.06.2007
    • http://www.rowerowarodzinka.pl
Na Burka :D
« 18 Sie 2010, 08:17 »
Od razu mówiłem, że będzie ciekawie. Tylko dlaczego na burka, a nie w te góry  :wink:

Offline vooy.maciej

  • Wiadomości: 2571
  • Miasto: Pogórze Wielickie
  • Na forum od: 04.07.2008
Na Burka :D
« 18 Sie 2010, 09:25 »
powinienes porównac wszystkie burki, od tego chorwackiego do tureckiego ;)

Offline toosh

  • Wiadomości: 434
  • Miasto: Żywiec
  • Na forum od: 14.02.2009
    • http://toosh88.blogspot.com/
Na Burka :D
« 18 Sie 2010, 12:17 »
Cytat: "slawek"
Bo w górach zimno i mokro, a ja wygodny jestem i leniwy


Zimno i mokro, zimno i mokro... O zimno i mokro w tych górach modliliśmy się przez dwa tygodnie ;]



Uploaded with ImageShack.us
www.toosh88.blogspot.com "prawie ULTRALIGHT"

Offline em

  • Wiadomości: 88
  • Miasto: krak
  • Na forum od: 08.06.2010
    • http://www.magla.pl
Na Burka :D
« 19 Sie 2010, 15:48 »
ooo gratuluję i witam na polskiej ziemi ! ładne zdjęcia i relacja, krótka i treściwa  :mrgreen: jeny jak mnie korci żeby gdzieś nawiać znowu po samotnemu  :wink:

Tagi:
 




Organizujemy










Partnerzy





Patronat




Objęliśmy patronat medialny nad wyprawami:











CDN ....
Mobilna wersja forum