Autor Wątek: KOWADŁO 20.22  (Przeczytany 7722 razy)

Online Mężczyzna rufiano

  • Wiadomości: 1866
  • Miasto:
  • Na forum od: 03.02.2014
KOWADŁO 20.22
« 24 Gru 2021, 13:07 »
a o to moje kowadło na rok 2022…
jest kilka modyfikacji..
nowe koła … obręcze trochę za wąskie na te opony , ale ujdzie…
zresztą naprawdę ciężko coś kupić sensownego na opony +

napęd 1x12 .. elegancko się toczy
bagażniki mniej toporne no i lżejsze c hoc to nie było priorytetem..
nowy trojkat , klasa 1

podziękowania dla dawida , piotrka i blondiego za wkład w realizacje …











Offline Mężczyzna Ramaja

  • Wiadomości: 113
  • Miasto: Sląsk
  • Na forum od: 15.07.2012
Odp: KOWADŁO 20.22
« 24 Gru 2021, 13:12 »
A co z inbredem?

Online Mężczyzna rufiano

  • Wiadomości: 1866
  • Miasto:
  • Na forum od: 03.02.2014
Odp: KOWADŁO 20.22
« 24 Gru 2021, 13:17 »
synio myka ..już 2 lata ..

Offline EASYRIDER77

  • Wiadomości: 4691
  • Miasto: INOWROCŁAW
  • Na forum od: 27.07.2010
Odp: KOWADŁO 20.22
« 24 Gru 2021, 14:53 »
zawsze był i jest fajny

Offline Mężczyzna paweł.70

  • Marin
  • Wiadomości: 3239
  • Miasto: Ciepłe Łóżeczko
  • Na forum od: 28.11.2011
Odp: KOWADŁO 20.22
« 24 Gru 2021, 16:01 »
Wygląda porządnie, ciekawe jak śmiga. Torba triglav nowa?

Dom jest tam, gdzie rozkładamy obóz
Liczy się podróż, a nie cel.

Online Mężczyzna rufiano

  • Wiadomości: 1866
  • Miasto:
  • Na forum od: 03.02.2014
Odp: KOWADŁO 20.22
« 24 Gru 2021, 16:49 »
triglav jak zwykle trzyma najwyższy poziom..
przemyślana w każdym calu … jestem b. zadowolony..
tak nowa …i jeszcze taka ciekawostka.. 
termin realizacji od projektu do ”pod drzwi” - 7 dni..

Offline Mężczyzna paweł.70

  • Marin
  • Wiadomości: 3239
  • Miasto: Ciepłe Łóżeczko
  • Na forum od: 28.11.2011
Odp: KOWADŁO 20.22
« 24 Gru 2021, 18:05 »
Triglav i 7 dni "świat się kończy"  ;)

Dom jest tam, gdzie rozkładamy obóz
Liczy się podróż, a nie cel.

Offline Mężczyzna anarchy

  • Wiadomości: 469
  • Miasto: Szczecin
  • Na forum od: 09.09.2015
Odp: KOWADŁO 20.22
« 27 Gru 2021, 10:56 »
Zapewniam, że w Triglavie nie wiele się zmieniło (niestety) a Robert w uniesieniu zapomniał wspomnieć kiedy pierwszy raz rzucił hasło "trójkąt do treka".

Offline Wilk

  • Wiadomości: 19264
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 09.07.2006
    • Wyprawy Rowerowe
Odp: KOWADŁO 20.22
« 28 Gru 2021, 18:23 »
I jak ten rower oceniasz? Wykorzystujesz te 3 cale? Bo osobiście niewiele widzę sytuacji, gdzie taka szeroka opona byłaby niezbędna, to bardzo rzadkie przypadki specyficznych warunków typu duże błoto czy głębszy śnieg. Natomiast w dużo większej ilości sytuacji jakie spotykam na swoich trasach - takie opony będą zbędnym ciężarem, szczególnie na asfaltowych dojazdach, a te są niezbędną częścią wyjazdów na MTB.

Do tego tu brakuje amortyzatora, co powoduje że ten rower niewielką ma przewagę nad typowym MTB pod względem wygody pokonywania różnych przeszkód

Online Mężczyzna rufiano

  • Wiadomości: 1866
  • Miasto:
  • Na forum od: 03.02.2014
Odp: KOWADŁO 20.22
« 28 Gru 2021, 19:04 »
hmm..ciężko mi jest wypowiedzieć się całkowicie obiektywnie..ale
mija dwa lata..nadal jazda nim sprawia mi mnóstwo radości , w trasach które jechałem i pod które planuje..0 kłopotów , pod moje okolice (roztocze) gdzie jest sporo piasku, sprawuje się genialnie..
nie odczuwam braku amortyzacji..jezdzi mi się bardzo wygodnie , na 2.8 jak i na 3
pewnie to kwestia przyzwyczajenia...

przedewszystkim mam inny styl jazdy , niż ty..

co bym zmienił ? nic... to co uznałem to i zmieniłem..

co więcej..jak bym miał kupować kolejne mtb...byłby to.
rama stalowa..noooo ew.karbon, widelec karbon (sztywny) a koła to min.2.6 jak nie 2.8..
oczywiście zamiast treka 1120 , nie jako drugi ...było by to bez sensu

jako drugi to ten bogan mnie interesuje..chyba najlepiej by było kupić frameset..

3 to full elektryk ;D...ale nie na moją kieszeń ::)


także minusów treka 1120 nie widzę ;)

Offline Mężczyzna Król Julian

  • Wiadomości: 7082
  • Miasto: Pabianice
  • Na forum od: 14.02.2017
Odp: KOWADŁO 20.22
« 28 Gru 2021, 19:15 »
Coś w tym jest. Od szerokiej opony lepsza jest tylko szersza W Ogrze zmieniłem 2.0 na 2.35 i jestem bardzo zadowolony. Minusów nie odczuwam a satysfakcji mam dużo. Że zmiany jestem bardzo zadowolony. Ocena jest mocno subiektywna. Mentalne nastawienia do priorytetów jazdy jest tu tak samo istotne jak teren w jakim te opony walczą. Jak wieszcz pisał „Czucie i wiara silniej mówi do mnie niż mędrca szkiełko i oko”

A większą mi rozkoszą podróż niż przybycie!

Offline PABLO

  • Wiadomości: 3519
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 25.03.2011
    • http://www.klub-karpacki.org
Odp: KOWADŁO 20.22
« 28 Gru 2021, 19:21 »
nie odczuwam braku amortyzacji..jezdzi mi się bardzo wygodnie , na 2.8 jak i na 3
[...]
co bym zmienił ? nic... to co uznałem to i zmieniłem..

co więcej..jak bym miał kupować kolejne mtb...byłby to.
rama stalowa..noooo ew.karbon, widelec karbon (sztywny) a koła to min.2.6 jak nie 2.8..


Jestem tego samego zdania. W teren sztywny widelec i plusowy kapeć jest super. Elegancko wybiera wszystkie nierówności, łącznie z kamulami, korzeniami, itp. Można nisko zejść z ciśnieniem. Świetnie trzyma trakcję na luźnej nawierzchni. Idzie przejechać na piachach, w błocie, na lodzie, itp.

Przykładowo...

Na asfalcie muli (można podpompować), ale na trasy z przewagą asfaltu lub na mieszane (asfalt-teren) trasy są inne rowery.

Offline Wilk

  • Wiadomości: 19264
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 09.07.2006
    • Wyprawy Rowerowe
Odp: KOWADŁO 20.22
« 28 Gru 2021, 20:02 »
Jestem tego samego zdania. W teren sztywny widelec i plusowy kapeć jest super. Elegancko wybiera wszystkie nierówności, łącznie z kamulami, korzeniami, itp. Można nisko zejść z ciśnieniem. Świetnie trzyma trakcję na luźnej nawierzchni. Idzie przejechać na piachach, w błocie, na lodzie, itp.

Jakoś mnie to nie za bardzo przekonuje, pamiętam jak to na Carpatii jechał człowiek na tym samym Marinie co twój i wcale zachwycony z tego roweru nie był. Opona szersza o niecały cal to raczej tego co wnosi amortyzator nie zastąpi. A rower na 3 calowych kołach to się robi mocno krowiasty, a przecież zdecydowana większość jazdy w terenie to jazda pod górę, gdzie te kilogramy nie pomagają.

Na asfalcie muli (można podpompować), ale na trasy z przewagą asfaltu lub na mieszane (asfalt-teren) trasy są inne rowery.

Ale tak piszesz jakbyś realiów jeżdżenia nie znał. Bardzo rzadko trasa wygląda tak, że jest teren i nic więcej. Bo normą na niemal każdej dłuższej trasie terenowej jest teren przemieszany z asfaltem lub łatwym szutrem. I wtedy jest istotna pewien stopień uniwersalności roweru.

Typowe MTB poradzi sobie z większością typów terenów, a na łatwiejszych drogach będzie szybsze. Natomiast rower na 3-calowych kołach czy tym bardziej fatbike tracą część uniwersalności na rzecz większej sprawności w terenie bardzo nieczęsto spotykanym. Dlatego mnie zastanawia sens kupowania takiego właśnie roweru jako głównego.

Offline Mężczyzna worek_foliowy

  • Wiadomości: 10269
  • Miasto: Kraków
  • Na forum od: 11.02.2012
Odp: KOWADŁO 20.22
« 28 Gru 2021, 20:03 »
I jak ten rower oceniasz? Wykorzystujesz te 3 cale? Bo osobiście niewiele widzę sytuacji, gdzie taka szeroka opona byłaby niezbędna, to bardzo rzadkie przypadki specyficznych warunków typu duże błoto czy głębszy śnieg. Natomiast w dużo większej ilości sytuacji jakie spotykam na swoich trasach - takie opony będą zbędnym ciężarem, szczególnie na asfaltowych dojazdach, a te są niezbędną częścią wyjazdów na MTB.
Z tego co czytałem w internecie, to akurat węższe opony za to z bieżnikiem lepiej się wgryzają w błoto - większa przyczepność. Szersza opona może dobrze działać w błocie póki jest płasko, bo rower nie zapada się. Gorzej jeśli trafi się bardziej stromy, błotny zjazd, bo w takim przypadku sama większa szerokość nie jest pomocna, a brak zapadania może stać się wręcz wadą.

Do tego tu brakuje amortyzatora, co powoduje że ten rower niewielką ma przewagę nad typowym MTB pod względem wygody pokonywania różnych przeszkód
Zaletą roweru bez amortyzatora jest brak amortyzatora.

Jestem tego samego zdania. W teren sztywny widelec i plusowy kapeć jest super. Elegancko wybiera wszystkie nierówności, łącznie z kamulami, korzeniami, itp. Można nisko zejść z ciśnieniem. Świetnie trzyma trakcję na luźnej nawierzchni. Idzie przejechać na piachach, w błocie, na lodzie, itp.

Przykładowo...
Na asfalcie muli (można podpompować), ale na trasy z przewagą asfaltu lub na mieszane (asfalt-teren) trasy są inne rowery.
Sama szerokość opony nie ma dużego wpływu na szybkość. Mam dwa rowery z oponami około 2,2". Opona z delikatnym bieżnikiem płynie prawie jak szosowa, a ta klockowana wyraźnie nie chce jechać po asfalcie ;)
Janus: "Generalnie nie ogarniam 3D i notorycznie wpadam na ściany, chodzę w kółko [...]"

Offline PABLO

  • Wiadomości: 3519
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 25.03.2011
    • http://www.klub-karpacki.org
Odp: KOWADŁO 20.22
« 28 Gru 2021, 20:55 »
Z tego co czytałem w internecie, to [...]

Ja mam porównanie. Do tego samego roweru mam dwa komplety kół - 27.5+ z oponami 2,8'' oraz 29'' z oponami 2.1''. W terenie zdecydowanie lepiej mi się jeździ na tych szerszych oponach. Dotyczy to zarówno zjazdów jak, podjazdów jak i jazdy po równym. Im gorsza nawierzchnia, tym różnica jest bardziej zauważalna.

Offline Mężczyzna Piotr St

  • Wszystko jest tymczasowe
  • Wiadomości: 401
  • Miasto: Nowa Sól
  • Na forum od: 30.06.2016
Odp: KOWADŁO 20.22
« 29 Gru 2021, 09:29 »
Posiadam tego samego Marina co Pablo . Dla mnie to jest taka zabawka do jazdy po sniegu,błocie lub piachu (plazy) I w tym się sprawdza dobrze .Natomiast nie jest to moj rower głowny z racji klocowatosci - jak zrobie na nim 500 km w roku to jest dobrze.Jezdzenie nim po asfalcie to troche tak jakby jezdzic jeepem na terenowych oponach po autostradzie .Da sie tylko nie bedzie to  przyjemne.
kolarz wybitny

Online Mężczyzna rufiano

  • Wiadomości: 1866
  • Miasto:
  • Na forum od: 03.02.2014
Odp: KOWADŁO 20.22
« 29 Gru 2021, 09:56 »
kolega od jakiegoś czasu ujeżdża tego marina  (chwali sobie) ,w porównaniu do treka jest dosyć spora różnica wagi..
także.. ::)
« Ostatnia zmiana: 29 Gru 2021, 10:12 rufiano »

Offline Mężczyzna Piotr St

  • Wszystko jest tymczasowe
  • Wiadomości: 401
  • Miasto: Nowa Sól
  • Na forum od: 30.06.2016
Odp: KOWADŁO 20.22
« 29 Gru 2021, 10:23 »
..... takze jak myslisz , ze Twoj Trek to kowadło to przejedz sie Marinem :D 
kolarz wybitny

Offline PABLO

  • Wiadomości: 3519
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 25.03.2011
    • http://www.klub-karpacki.org
Odp: KOWADŁO 20.22
« 29 Gru 2021, 10:43 »
Ale dyskusja nie jest o Marinie PM tylko o jeździe na plusowych oponach.

BTW - ten Marin PM (jak zresztą chyba każdy Marin) to kowadło. I to jest poza dyskusją. Gdyby to było dla mnie podstawowe zastosowanie, to kupiłbym sobie tytanowy, karbowy, albo na dobrej stali, rower - odpowiednik Marina PM (też sztywny wideł też plusowe kapcie i też 27.5+). Marin PM jest ciężki, ma ciężkie koła, itp. Ale do turystyki terenowej jest IMO bardzo dobrym wyborem. Tani, prosty, wytrzymały, nie szkoda go, łatwo naprawić, tani w utrzymaniu i łatwo można podmieniać komponenty na różne okazje. Ma sporo mocowań. Do tego ja mam model z pierwszej partii, jeszcze z "normalnymi" piastami - potem wprowadzali jakieś wynalazki z nietypowymi długościami osi. itp.

Parę ujęć w zastosowaniu w terenie: klik, klik, klik, klik, klik, klik, itp.
« Ostatnia zmiana: 29 Gru 2021, 13:48 PABLO »

Online Mężczyzna rufiano

  • Wiadomości: 1866
  • Miasto:
  • Na forum od: 03.02.2014
Odp: KOWADŁO 20.22
« 29 Gru 2021, 11:54 »
mamy bardzo zbliżone spojrzenie na idealny rower do turystyki bp.

stalowa lub karbonowa rama , z tytanu trochę się wyleczyłem (w internetach sporo uszkodzonych widziałem ) sądze że nie warto tyle płacić..

widelec sztywny karbon

koła 29 +

napęd 1x12.. i poszedł w krzaki !! :D

Offline Wilk

  • Wiadomości: 19264
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 09.07.2006
    • Wyprawy Rowerowe
Odp: KOWADŁO 20.22
« 29 Gru 2021, 13:36 »
Ale dyskusja nie jest o Marinie PM tylko o jeździe na plusowych oponach

I właśnie o to chodzi, że ja nie bardzo widzę, gdzie te szersze opony coś wnoszą. W polskich górach jak musisz zsiąść z roweru to najczęściej z powodu za ostrego podjazdu lub za dużych dziur na drodze. A na cięższym rowerze będziesz musiał zsiąść szybciej, a na wielkie dziury i tak małe różnice na oponie niewiele zmienią. Ten Marin to już straszny kloc, Trek Rufiano to już ze sporo wyższej półki rower, ale też będzie cięższy od odpowiednika na 2-calowych oponach.

Szerokie opony coś wnoszą na specyficznych typach nawierzchni, przede wszystkim na piachu czy śniegu, częściowo błocie. Ale sytuacji, gdy takie nawierzchnie się trafiają w Polsce nie ma wielu. Typową jazdę terenową spokojnie obsłużą zwykłe górale na standardowych oponach, a 3 cale bardziej będą przeszkadzać niż pomagać, bo rower będzie cięższy.

Ja mam porównanie. Do tego samego roweru mam dwa komplety kół - 27.5+ z oponami 2,8'' oraz 29'' z oponami 2.1''. W terenie zdecydowanie lepiej mi się jeździ na tych szerszych oponach. Dotyczy to zarówno zjazdów jak, podjazdów jak i jazdy po równym. Im gorsza nawierzchnia, tym różnica jest bardziej zauważalna.

Tylko, że Ty w żadnym rowerze nie masz amortyzatora, więc to porównanie bardzo kulawe. W przypadku braku amortyzatora to opony są głównym elementem amortyzującym, więc oczywiste, że rower na szerszych oponach lepiej pojedzie w dół niż na węższych. Natomiast w klasycznym MTB to amortyzator jest od amortyzowania i nie potrzeba w tym celu zakładać bardzo ciężkich, szerokich opon, ma się sporo lepszą amortyzację przy węższych oponach niż przy szerszych ze sztywnym widelcem. A tym bardziej szerokie opony są zbędne, jeśli mamy opony w systemie tubless, pozwalające jechać na bardzo niskim ciśnieniu na oponach 2-calowych. Opona na bardzo niskim ciśnieniu znacząco zwiększa przyczepność i też efektywną szerokość. Różnica tej efektywnej, a nie nominalnej szerokości pomiędzy oponą 29 cali 2,25 na tubless, a 3-cale na 27,5 z dętką to już będzie minimalna, niemal to samo uzyskasz na przejściu na tubless, w Treku to już trochę inaczej wygląda, bo tam jest pełne 29 cali.


Dla mnie takie rowery 3 czy tym bardziej 4-calowe to jest swoista nisza, sprzęt na bardzo rzadko spotykane warunki. Oczywiście można tego używać w zastępstwie typowego MTB, ale będzie to okupione stratami na łatwiejszych nawierzchniach, a to właśnie z reguły dominują. Taki rower będzie lepszy od MTB na może 3-5% tras, a na reszcie przegra efektywnością jazdy.

Online Mężczyzna rufiano

  • Wiadomości: 1866
  • Miasto:
  • Na forum od: 03.02.2014
Odp: KOWADŁO 20.22
« 29 Gru 2021, 14:27 »
myślę że jakbyś przejechał jakąś dłuższą trasę (niekoniecznie 100% teren)..
rowerem z wyższej półki na oponach 2.8 /3.0 bez amora..

to tak byś się nie upierał przy swoim zdaniu..
« Ostatnia zmiana: 29 Gru 2021, 14:45 rufiano »

Offline Wilk

  • Wiadomości: 19264
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 09.07.2006
    • Wyprawy Rowerowe
Odp: KOWADŁO 20.22
« 30 Gru 2021, 12:55 »
myślę że jakbyś przejechał jakąś dłuższą trasę (niekoniecznie 100% teren)..
rowerem z wyższej półki na oponach 2.8 /3.0 bez amora..

to tak byś się nie upierał przy swoim zdaniu..

Nie bierz tego co piszę jakoś do siebie, po prostu wymieniamy tu opinie nie tyle o Twoim rowerze, co ogólnie o rowerze na plusowych oponach.

Twoja opinia na pewno jest istotna, bo robisz na nim sporo przyzwoitych tras i jako jeden z bardzo niewielu na forum robisz w pełni samowystarczalne trasy w terenie. Ale też i masz dość specyficzny wybór tras, co na pewno wpływa na wybór roweru nie uniwersalnego, a właśnie specjalistycznego, do dość wąskich zastosowań.

Np. te nietypowe bagażniki niewątpliwie sporo tu wnoszą jeśli chodzi o wygodę jazdy bikepackingowej. Bo niestety przy nowoczesnej ramie MTB do 29 cali - to jest tego miejsca bardzo mało, szczególnie na kierownicy ciężko zmieścić większą torbę, w ramie też wiele miejsca nie ma, pod tym kątem sztywny widelec jest sporo wygodniejszy, bo daje sporo większy odstęp od koła niż amortyzator, przy którym trzeba brać margines na jego maksymalne ugięcie.

Online Mężczyzna rufiano

  • Wiadomości: 1866
  • Miasto:
  • Na forum od: 03.02.2014
Odp: KOWADŁO 20.22
« 1 Sty 2022, 18:07 »
dzięki ..

minusy to -
 
obręcze sunringle duroc 50 ..nie najlepszej jakości
mi popękały w miejscach mocowań ze szprychami..
trochę to błąd ludzki , za mocno naciągnięte .




i taki kwiatek , nie u mnie
podobno w modelu z 2021 wzmocnili w tym miejscu..

Offline Mężczyzna alex62

  • Wiadomości: 194
  • Miasto: Katowice
  • Na forum od: 11.01.2015
Odp: KOWADŁO 20.22
« 9 Sty 2022, 15:31 »
A co to jest za model bagażnika w tym Treku ?

Online Mężczyzna rufiano

  • Wiadomości: 1866
  • Miasto:
  • Na forum od: 03.02.2014
Odp: KOWADŁO 20.22
« 10 Sty 2022, 11:03 »
hmm , przeznaczony tylko do treka 1120.. fabryczny

Offline Mężczyzna kinioo

  • Wiadomości: 127
  • Miasto: Stevenage
  • Na forum od: 28.08.2018
Odp: KOWADŁO 20.22
« 23 Lut 2022, 14:16 »
Co to za kiera?
Sorki za brak polskich znakow...

Offline Mężczyzna anarchy

  • Wiadomości: 469
  • Miasto: Szczecin
  • Na forum od: 09.09.2015
Odp: KOWADŁO 20.22
« 23 Lut 2022, 15:52 »
Co to za kiera?
Bontrager Crivit
Tutaj znajdziesz specyfikację (tak w połowie stawki).
https://bikepacking.com/index/comfort-mtb-handlebars/

Naprawdę fajny, wygodny ergonomiczny kierownik nawet średnio ciężkim terenie sprawdza się dobrze.

« Ostatnia zmiana: 23 Lut 2022, 16:05 anarchy »

Offline Mężczyzna kinioo

  • Wiadomości: 127
  • Miasto: Stevenage
  • Na forum od: 28.08.2018
Odp: KOWADŁO 20.22
« 3 Paź 2022, 16:24 »
a czemu 'kowadło'?
Sorki za brak polskich znakow...

Online Mężczyzna rufiano

  • Wiadomości: 1866
  • Miasto:
  • Na forum od: 03.02.2014
Odp: KOWADŁO 20.22
« 3 Paź 2022, 19:57 »
ktoś z kol. użytkowników forum .. tak określił podczas wymiany spostrzeżeń
przypadlo mi do gustu😉

Offline Mężczyzna lary

  • Wiadomości: 114
  • Miasto: polska
  • Na forum od: 05.06.2013
Odp: KOWADŁO 20.22
« 9 Lut 2024, 22:52 »
a mógłbyś porównać poprzednie opony 3,0 Chupacabra do mezcali 2,6 ?
1 opory toczenia na aswalcie/terenie
2 sprawność w terenie
3 jakie ciśnienie w mezcalach używasz i na ile gorzej wybierają nierówności w terenie z korzeniami

Online Mężczyzna rufiano

  • Wiadomości: 1866
  • Miasto:
  • Na forum od: 03.02.2014
Odp: KOWADŁO 20.22
« 10 Lut 2024, 19:17 »
chupa bardzo fajna oponka na piasek śnieg.. na asfalcie to już taka sobie..
ale już w błocie tańczy jak szalona.. dopóki była na obęczach sunringle 50 , to fajnie się jezdziło..
po jakimś czasie musiałem wymienić ( popękały) a że na rynku ciężko było dostać coś tak szerokiego.
to zmieniłem na dt35mm i już dupa.. robiła się gruszka .. za szeroka ..
zmieniłem na rekony 29x2.8 na błoto git .. ale jednak za mało uniwersalna..
no i mezcal ... to jest opona optymalna..w roz.29x2.6..na jakąś dłuższą terenową wycieczkę..

tak uważam





Offline Mężczyzna misiek

  • Wiadomości: 639
  • Miasto: Rzeszów
  • Na forum od: 04.11.2018
Odp: KOWADŁO 20.22
« 11 Lut 2024, 21:32 »
...
no i mezcal ... to jest opona optymalna..w roz.29x2.6..na jakąś dłuższą terenową wycieczkę..

A jak się toczy po asfalcie ? To jest wersja XC Trial z grafenem ? Testowałeś Mezcala w węższej wersji - 2,25 lub 2,35 ?
Pozdrawiam,
Krzysiek


Online Mężczyzna rufiano

  • Wiadomości: 1866
  • Miasto:
  • Na forum od: 03.02.2014
Odp: KOWADŁO 20.22
« 12 Lut 2024, 10:44 »
tak jak pisałem wyżej.. jest to opona szybka/cicha
tak , z grafenem koniecznie tę wersje..
polecam , będziesz zadowolony.. bierz na moją odpowiedzialność ;)

nie testowałem węższych .. ale jak moje pirelli w gravelu pójdą do utylizacji
to biorę pod uwagę 700x44 choć wolałbym 50

Offline Mężczyzna Thedio

  • Wiadomości: 222
  • Miasto: Łańcut
  • Na forum od: 26.02.2013
Odp: KOWADŁO 20.22
« 12 Lut 2024, 11:06 »
Ja miałem szerokość 2.35, przejechałem na nich wycieczkę z Gruzji do Włoch. Toczyły się super, w terenie też niczego sobie. Narzekałem na dość częste przebicia, ale ja jechałem na dętkach, teraz zalał bym mlekiem i myślę że to by pomogło w takich kolczastych warunkach.

Offline Mężczyzna misiek

  • Wiadomości: 639
  • Miasto: Rzeszów
  • Na forum od: 04.11.2018
Odp: KOWADŁO 20.22
« 12 Lut 2024, 11:57 »
...
tak , z grafenem koniecznie tę wersje..
polecam , będziesz zadowolony.. bierz na moją odpowiedzialność ;) ...

Wezmę na pewno 2,25 lub 2,35  :) Pozostaje kwestia zmiany roweru. Póki co wybieram między L i XL - trudno się zdecydować.
Pozdrawiam,
Krzysiek


Offline Mężczyzna lary

  • Wiadomości: 114
  • Miasto: polska
  • Na forum od: 05.06.2013
Odp: KOWADŁO 20.22
« 12 Lut 2024, 14:27 »
tak jak pisałem wyżej.. jest to opona szybka/cicha
tak , z grafenem koniecznie tę wersje..
polecam , będziesz zadowolony.. bierz na moją odpowiedzialność ;)

nie testowałem węższych .. ale jak moje pirelli w gravelu pójdą do utylizacji
to biorę pod uwagę 700x44 choć wolałbym 50
Ok sprawdzam, biorę tę MEZCALE, zgodnie z tym co mówisz na Twoją odpowiedzialność . To fajne bo jak się nie sprawdzą będę mógł bezkarnie na Ciebie nabluzgać że mnie naciągnąłeś , dziękuję za tą możliwość

Online Mężczyzna rufiano

  • Wiadomości: 1866
  • Miasto:
  • Na forum od: 03.02.2014
Odp: KOWADŁO 20.22
« 12 Lut 2024, 14:29 »
 8)

Offline Mężczyzna Włod

  • Wiadomości: 753
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 04.04.2011
Odp: KOWADŁO 20.22
« 13 Lut 2024, 22:34 »
gdzie wykonałeś nowe bagażniki?

Online Mężczyzna rufiano

  • Wiadomości: 1866
  • Miasto:
  • Na forum od: 03.02.2014

Online Mężczyzna rufiano

  • Wiadomości: 1866
  • Miasto:
  • Na forum od: 03.02.2014
Odp: KOWADŁO 20.22
« 13 Lut 2024, 23:27 »


po 4 latach mniejszych / większych modyfikacjach
taki setup na terenowej wycieczce po maroko sprawdzil sie perfekt ..

Offline Mężczyzna misiek

  • Wiadomości: 639
  • Miasto: Rzeszów
  • Na forum od: 04.11.2018
Odp: KOWADŁO 20.22
« 14 Lut 2024, 08:15 »
Zawsze sądziłem, że więcej szprych to mocniejsze koło, a teraz często jest 28, zamiast 32, czy 36. I co ciekawe obciążalność obręczy na 28 DTSwiss podaje większą niż na 32 - mniej otworów = wytrzymalsze ?
Na jakich piastach zaplecione ?

Sam rowerek podoba się dla mnie bardzo, no może poza tym brązowym Brooksem  :lol:
Pozdrawiam,
Krzysiek


Online Mężczyzna rufiano

  • Wiadomości: 1866
  • Miasto:
  • Na forum od: 03.02.2014
Odp: KOWADŁO 20.22
« 14 Lut 2024, 09:54 »
z przodu dt350 z tyłu orginał treka

Tagi:
 




Organizujemy










Partnerzy





Patronat




Objęliśmy patronat medialny nad wyprawami:











CDN ....
Mobilna wersja forum