Autor Wątek: Panel Solarny / słoneczny  (Przeczytany 12438 razy)

Offline Kobieta djwinamp

  • Wiadomości: 42
  • Miasto: katowice
  • Na forum od: 12.03.2019
Panel Solarny / słoneczny
« 17 Maj 2021, 10:21 »
:) potrzebuje panel solarny (bez powerbanka — mam osobno), który uszczęśliwi mnie na długich wyprawach. Nie znam się na tym, jak byście mogli napisać, jakie używacie / polecacie.
Wiem, że na forum już były takie wątki, ale myślę, że sprzęt szybko się starzeje i można teraz kupić lepiej, niż to, co wypisywaliście kilka lat temu.

Offline Mężczyzna wojtek

  • Użytkownik forum
  • Wiadomości: 5098
  • Miasto:
  • Na forum od: 02.03.2010
    • Pokój z Tobą
Odp: Panel Solarny / słoneczny
« 17 Maj 2021, 10:34 »
Można kupić w miarę dobrze i bezpiecznie w decathlonie. Ja mam jakiegoś chińczyka, którego kupiłem kilka lat temu i on jakoś tam działa i w na prawdę sprzyjających warunkach ( dawał w porywach koło 1 Ampera, ale teraz bym raczej brał tego z deca.

Offline Kobieta djwinamp

  • Wiadomości: 42
  • Miasto: katowice
  • Na forum od: 12.03.2019
Odp: Panel Solarny / słoneczny
« 17 Maj 2021, 11:00 »
Może ma ktoś coś innego do zaproponowania niż Decathlon i AliExpress?
W Decathlonie to ja mogę hantle do ćwiczeń kupić, raczej by się nie zepsuły.

Offline Mężczyzna WujTom

  • Administrator
  • Wiadomości: 2115
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 17.10.2016
    • Wuj Tom w podróży
Odp: Panel Solarny / słoneczny
« 17 Maj 2021, 11:09 »
Mam ten 15w z Deca ale trochę ze krótko aby wydać w pełni miarodajny werdykt.
Przy pierwszym teście dla PB 10k naładowanego do 25% przez 2h (09.05.2021 9:30-11:30 CEST) w pozycji horyzontalnej i niebie bezchmurnym naładował 3143mah@5V.

Więc naprawdę nie jest źle. Jak będę miał więcej czasu to protestuje inne scenariusze.
Wolność kocham i rozumiem
Wolności oddać nie umiem ...


piechucki

  • Gość
Odp: Panel Solarny / słoneczny
« 17 Maj 2021, 11:10 »
W Decathlonie to ja mogę hantle do ćwiczeń kupić, raczej by się nie zepsuły.