szosy endurance w karbonie, sztywne osie, 2x11, hydrauliczne tarcze....to już poniżej 8500 w ogóle nic nie ma.
Rama to podstawa, wiadomo ale:2. Mam fajne koła DT z kasetą 11 które chciałbym rotowac między rowerami, stąd chęć posiadania od razu sh105 minimum.
Tak na marginesie - możesz dokupic drugi bębenek i wtedy razem z kasetą "rotować" go w 10 sekund.
Cytat: poziom w 26 Sty 2021, 14:29szosy endurance w karbonie, sztywne osie, 2x11, hydrauliczne tarcze....to już poniżej 8500 w ogóle nic nie ma. Dokładnie w takim kierunku się rozglądałem (chociaż realne plany zakupowe na 2022 odkładam ale tak z ciekawości chciałem przejrzeć ofertę) i z niewymienionych wyżej jest jeszcze canyon endurance cf sl 7.0 https://www.canyon.com/pl-pl/road-bikes/endurance-bikes/endurace/endurace-cf-sl-disc-7.0/2396.html?dwvar_2396_pv_rahmenfarbe=BK%2FGY - 10 tysi i do tego nie ma, wersja 8.0 (na ultegrze) jest jeden rozmiar, planowane dostawy na maj...Niestety GT przeniósł swojego Grade'a całkiem do kategorii gravelowej i sprzedaje w jakimś dziwnym miksie specyfikacji (ultegra + tiagra + grx) - ale ta rama taka piękna (oczywiście kwestia gustu ) chociaż kolory na 2021 takie sobie https://www.gtbicycles.pl/rowery/2021-gravel-bike/grade-carbon-expertNo i jeszcze jako aktualny użytkownik BMC GF: https://bmc-switzerland.pl/produkt/roadmachine-four-2021/ - tak samo 10kzł...
8 sekund na wytarcie paluchów liczyłem
Heh, prawie znalazłem 'świętego Graala' .