Autor Wątek: Garmin eTrex 35 Touch - problem z synchronizacją z telefonem  (Przeczytany 1658 razy)

Offline Mężczyzna Bubu

  • Wiadomości: 235
  • Miasto: Ziemia Dobrzyńska
  • Na forum od: 06.06.2018
Od kilku tygodni mój garmin (eTrex 35 Touch) nie synchronizuje aktywności z telefonem (z zainstalowaną apką Garmin Connect). Przy podpięciu kabelkiem do komputera - idzie ładnie (przez Garmin Express). Przez komórkę - nie chce. Wcześniej hulało bez kłopotów. Oczywiście, połączenie BT jest, notyfikacje działają, tylko synchronizacja aktywności nie działa (i, co ciekawsze, nie zgłasza żadnego problemu). Próbowałem starego, niezawodnego sposobu (wyjść/wejść) - tzn. rozpiąłem połączenie, wywaliłem apkę, połączyłem wszystko od nowa - bez zmian. Problem zgłoszony do Garmina i "programiści analizują" - czyli pewnie pisz pan na Berdyczów. Wydaje się, że problemem jest sama aplikacja Connect, ale ni cholery nie mogę w niej nic znaleźć odpowiedzialnego za te ustawienia. Ma ustawioną automatyczną synchronizację i to domyślnie - nawet nie da się tego zmienić. Może ktoś miał coś podobnego?

Offline Mężczyzna kawerna

  • Piotr(ek) Hrehorowicz w realu
  • Wiadomości: 1781
  • Miasto: Kraków
  • Na forum od: 22.09.2013
Naprawdę synchronizowało twoje aktywności tylko przez bluetooth?!
Moim zdaniem w starszych modelach przesyłanie śladów przez bt nie działało chyba nigdy i nie działa nadal. Dopiero serie Edge to potrafią.
... i stałem się social-rowerzystą... Anachronicznie lubię trójrzędowe korby i małe kasety ;)

Offline Mężczyzna memorek

  • Kapituła MP 2018
  • Wiadomości: 2493
  • Miasto: Szczecin
  • Na forum od: 12.05.2007
Naprawdę synchronizowało twoje aktywności tylko przez bluetooth?!
Ależ oczywiście. Mój 35t elegancko wysyła każdą. Ale może to nie jest "starszy" model?  ;)

Marek

Offline Mężczyzna Bubu

  • Wiadomości: 235
  • Miasto: Ziemia Dobrzyńska
  • Na forum od: 06.06.2018
Jak babcię kocham, od początku to działało bez zarzutu - nawet wygodniej, niż po kablu, bo przy podpięciu kablem on zapamiętuje od razu bieżącą aktywność i też ją zrzuca - potem trzeba to wykasować (np. przejście z ulicy do domu :)). Najciekawsze, że po prostu przestało działać - chyba bez wyraźnej przyczyny (nie zmieniałem telefonu, aczkolwiek nie mogę wykluczyć, że stało się to np. po aktualizacji systemu/aplikacji). Ikonka synchronizacji w Garmin Connect ma zieloną diodkę i pokazuje, że zsynchronizowano (kółeczko się zamyka) - z tym, że aktywności się nie upload'ują.

Offline Mężczyzna wojtek

  • Użytkownik forum
  • Wiadomości: 4257
  • Miasto:
  • Na forum od: 02.03.2010
    • Pokój z Tobą
To może jak z dwudziestką, ale bardziej? Tam z kolejnymi aktualizacjami przestawały działać kolejne mapy.

Offline Mężczyzna szy

  • Wiadomości: 2799
  • Miasto: Gdańsk
  • Na forum od: 29.04.2009
Mi i z zegarkiem, i z Edziem, synchronizacja działa "okresowo". Czasem kilka tygodni jedno i drugie synchronizuje sprawnie, zaraz po aktywności. A potem jest okres, kiedy żadne nie synchronizuje samo z siebie, trzeba obydwa aktualizować przez Garmin Connect. Elementem wspólnym jest telefon, więc tu bym szukał powodów: w częstotliwości i sprawności uruchamiania/łączenia się telefonu/appki z urządzeniami.

(mowa tylko o synchronizacji przez Bluetooth)

Szy.

rowerowy blog podróżniczy, a w nim:
najlepsze szlaki rowerowe w Polsce, w Niemczech i w Europie

Offline Mężczyzna Bubu

  • Wiadomości: 235
  • Miasto: Ziemia Dobrzyńska
  • Na forum od: 06.06.2018
Wygląda na to, że problem sam rozwiązałem. Usunąłem stare aktywności z pamięci urządzenia (pomimo, że było jeszcze sporo miejsca), po tym zabiegu przynajmniej ostatnia jazda się zsynchronizowała przez BT z telefonem.

Tagi:
 




Organizujemy










Partnerzy





Patronat




Objęliśmy patronat medialny nad wyprawami:











CDN ....
Mobilna wersja forum