Autor Wątek: 21.08 - 20.09 Eurotrip PL-CZ-AT-IT-CH-FR-ES 30 Dni  (Przeczytany 9677 razy)

Offline Mężczyzna docent161

  • Wiadomości: 619
  • Miasto: KWA ....
  • Na forum od: 06.05.2018
O! Kurka. Gdzie Ty mieszkasz, że masz taką zarośniętą kostkę brukową




 :D >:(

Offline Mężczyzna Borafu

  • Moderator Globalny
  • Wiadomości: 8622
  • Miasto: Łódź
  • Na forum od: 02.04.2010
Nosorożec  ;)

Offline Mężczyzna łatośłętka

  • Skup i ubój. Rozbiór.
  • Wiadomości: 6493
  • Miasto: nie, wioska
  • Na forum od: 21.03.2013
/.../
nawet wiecej /.../

(Nie drwię.)
Okej, skoroś sprawę rozpoznał, tak chcesz.

Bą wojaż! :)
tutaj jestem łatoś, odtąd łętka ... łatośłętka!

Offline Mężczyzna Kamilek

  • Pół legenda, pół prawda, pół nieprawda.
  • Wiadomości: 263
  • Miasto: Szczecin
  • Na forum od: 01.05.2014

O! Kurka. Gdzie Ty mieszkasz, że masz taką zarośniętą kostkę brukową
w miescie sexu i biznesu*
A tak na powarznie to na obrzezach Szczecina bylo.robione pod jakas zapomniana przez Boga i ludzi chałupa :)

Nosorożec  ;)

Ja go nazywam "Jazzman" bo podczas jazdy wydaje bo podczas jazfy wydaje losowe dzikie dzwieki i nie da sie tego sluchac :D



/.../
nawet wiecej /.../

(Nie drwię.)
Okej, skoroś sprawę rozpoznał, tak chcesz.

Bą wojaż! :)

wiem łatoś, nie odebralem tego jako drwiny :)


* o ile sexem mozna nazwac masturbacje a biznesem branie chwilowek :)




Offline Mężczyzna Rado

  • Wiadomości: 1427
  • Miasto: Lublin
  • Na forum od: 25.05.2011
Cóż to za model mini instalacji fotowoltaicznej?
PS. szerokości i przyczepności życzę!

Na podjazdach się męczę, na zjazdach odpoczywam, a na płaskim po prostu pedałuję :)

Offline Mężczyzna Kamilek

  • Pół legenda, pół prawda, pół nieprawda.
  • Wiadomości: 263
  • Miasto: Szczecin
  • Na forum od: 01.05.2014
Cóż to za model mini instalacji fotowoltaicznej?
PS. szerokości i przyczepności życzę!
Dziekuje :)

a takie cudo
https://m.euro.com.pl/ladowarki-akumulatory-przenosne/powerneed-es20000b-panel-solarny-9w-z-powerbankiem-20000-mah.bhtml

bedzie mialo swoj chrzest bojowy przez najblozszy moesiac

da sie to wozic z przodu na jednorozcu lub z tylu na podsiodlowce ale na gladkim asfalcie, raczej bede wyciagal na postojach



Offline Mężczyzna Rado

  • Wiadomości: 1427
  • Miasto: Lublin
  • Na forum od: 25.05.2011

Na podjazdach się męczę, na zjazdach odpoczywam, a na płaskim po prostu pedałuję :)

Offline Mężczyzna Dziadek

  • Wiadomości: 771
  • Miasto: Szczytno, Pionki
  • Na forum od: 05.01.2017
Czy możesz podać spis ekwipunku, który zabierasz ?

here you are:
Ekwipunek

Ostrzegam że pisałem dla siebie więc nie narzekać na ortografię i takie tam....
Klucz 16 mnie zaintrygował. Do czego on?

Offline Mężczyzna Kamilek

  • Pół legenda, pół prawda, pół nieprawda.
  • Wiadomości: 263
  • Miasto: Szczecin
  • Na forum od: 01.05.2014
Czy możesz podać spis ekwipunku, który zabierasz ?

here you are:
Ekwipunek

Ostrzegam że pisałem dla siebie więc nie narzekać na ortografię i takie tam....
Klucz 16 mnie zaintrygował. Do czego on?

z przodu kolo na piescie z dynamem shimano trzymaja takie skurczybykowe nakretki, jako ze trasa ma 66km w gore a woec i z gorki bedzie sporo to klocki beda do wymiany, jakos to trzeba odkrecac i zakrecac :)

pytalem w jednym miejscu i podobno czasem sa takie nakretki ze zamiast slepego zakonczenia maja miejsce na imbusa ale nie mieli na miejscu :/



Offline Mężczyzna Dziadek

  • Wiadomości: 771
  • Miasto: Szczytno, Pionki
  • Na forum od: 05.01.2017
Hmm, wszelkie nakrętki kół z którymi miałem do czynienia miały rozmiar 15, klucz pasował też do pedałów a zeszlifowany i do konusów. 16-ki chyba przy rowerach nie używałem.

Offline Mężczyzna Kamilek

  • Pół legenda, pół prawda, pół nieprawda.
  • Wiadomości: 263
  • Miasto: Szczecin
  • Na forum od: 01.05.2014
ha to pewnie dlatego zawsze musze wkladac podkladke miedzy klucz a nakretke aby sie krecilo:)
nie mam klucza 15... myslalem zawsze ze to przez to ze wyrobione nakretki sa:)
 dzieki za info!



Offline Mężczyzna R_och

  • Wiadomości: 1182
  • Miasto: Rzeszów
  • Na forum od: 16.03.2015
Mam wrażenie, że jak skręcisz w lewo lub w prawo to już cały czas będziesz tak jechał. Prawdziwy podziw ja bym tak nie umiał. W ramach uprzęży (pasów do worka trzymającego worek na lemondce) robi dętka?
Samych przyjemności po drodze
R_och
W życiu nie chodzi o to, by przeczekać burzę a o to, by nauczyć się tańczyć w deszczu.
- Gandhi

Offline Mężczyzna Kamilek

  • Pół legenda, pół prawda, pół nieprawda.
  • Wiadomości: 263
  • Miasto: Szczecin
  • Na forum od: 01.05.2014
dzieki :)

tak dentka to trzyma pasky i po 42zl za sztuke mimo ze ladniejsze i bardziej funkcjonalne okazaly sie zbedne i to calkiem przypadkiem na to wpadlem :)

rower skreca, troche jal tankowiec, trzeba odpowiednio wczesniej pomyslec o slrecie i lekko cialem bujnac, przyzwyczailem sie po godzinie, a jechalem w miare prosta droga.

e tam bys nie umial, pewnie bys umial ale nie kazdemu taki ullad bagazu bedzie odpowiadal, ta cala wyprawa to jeden wielki eksperyment, mozliwe ze po tym wroce do 4 sakw, czas pokaze.



Offline Mężczyzna docent161

  • Wiadomości: 619
  • Miasto: KWA ....
  • Na forum od: 06.05.2018
Szerokośći  :D myślę że opatentujesz własny system pakowania i rozwiniesz nowy trend...!!

Offline Mężczyzna podjazdy

  • niech tak się stanie
  • Wiadomości: 9590
  • Miasto: Poznań
  • Na forum od: 01.02.2011
Ten system mocowania dętkami będzie się zsuwał do przodu podczas jazdy w deszczu oraz podczas ostrego hamowania na stromych zjazdach itp. Aby temu zapobiec, można zamontować zwykłe rogi, kupisz je po drodze w pierwszym lepszym sklepie. Zyskasz też dodatkową możliwość mocowania czegoś (albo uchwyt nadchwytem). W każdym razie jeszcze póki piątek i dzień roboczy, to po drodze kupiłbym rogi i założył na końce lemondki. Masa praktycznie pomijalna, a mogą się przydać. Za rogi to nawet dałoby się pewnie w poprzek to (bagaż) zamontować, bo pełniłyby funkcję równoległej kierownicy, do której montuje się sakwę przednią. Przecież to tylko dwa punkty podparcia, które się nie rozjeżdżają na boki. Rogi możesz więc też nasunąć głęboko na lemondkę i pod nimi zamontować sakwę w poprzek (tak na granicy klamek), ale wtedy opór aerodynamiczny będzie większy. Przy montażu wzdłuż (czyli tak jak teraz) rogi pomogą usztywnić konstrukcję, aby nie pracowała podczas wchodzenia w zakręty, jak również przy awaryjnym hamowaniu. Wpadnięcie pod przednie koło tego balastu podczas dohamowania na zakręcie (przy powiedzmy 50 km/h) może zakończyć się terminacją bytu doczesnego. A nie po to się jedzie w góry, żeby cały ośmiogodzinny podjazd spalić na klamkach.
« Ostatnia zmiana: 21 Sie 2020, 03:38 podjazdy »
"Mogło być gorzej. Twój wróg mógł być twoim przyjacielem." Stanisław Jerzy Lec.

Tagi:
 




Organizujemy










Partnerzy





Patronat




Objęliśmy patronat medialny nad wyprawami:











CDN ....
Mobilna wersja forum