Autor Wątek: Lampka przod na baterie/akumulatory AA  (Przeczytany 2494 razy)

Offline Mężczyzna Piotr1975

  • Wiadomości: 437
  • Miasto: Bruksela
  • Na forum od: 08.11.2017
Lampka przod na baterie/akumulatory AA
« 12 Sty 2020, 17:27 »
Jako ze szykuje sie do dosc dlugiej trasy w cywilizowanych warunkach zastanawiam sie nad ujednoliceniem zasilania . GPS wraz z tylna lampka zasilane sa z baterii typu AA . Tak samo chcialbym miec zasilana lampke przednia. Niestety nie znam sie na lumenach , miliamperogodzinach.  Krotko mowiac ,poszukuje przedniej lampki zasilana z baterii AA ktora da sobie dzielnie rade zarowno w terenie jak i na szosie . Jezeli takie cudo istnieje ,prosze o pomoc w wyborze .
Z gory dziekuje ;)
Nieskończenie mądry jest nasz Stwórca Pan
Swoje dzieło dał obejrzeć również mnie

Offline Mężczyzna worek_foliowy

  • Wiadomości: 8415
  • Miasto: Kraków
  • Na forum od: 11.02.2012
Może jednak powerbank z szybkim ładowaniem + lampka ładowana przez USB. Raz na kilka dni idziesz na kawę lub robisz zakupy i prosisz o podładowanie.

Ja planuję zakup Convoya S9. Jeśli weźmiesz kilka ogniw 18650, to konieczność ładowania jest mało prawdopodobna. Baterie są niezbyt wydajne, moim zdaniem nie warto się w nie pchać.

Lampki na tył są w większości na AAA, te na AA przeważnie nie miały funkcji mruganie - moim zdaniem kompletnie bez sensu, bo jest to mało wydajne energetycznie.
Janus: "Generalnie nie ogarniam 3D i notorycznie wpadam na ściany, chodzę w kółko [...]"

Offline Mężczyzna m.arek

  • Wiadomości: 2119
  • Miasto: Kraków
  • Na forum od: 17.03.2014
Fenix bt20 był na AA, ale chyba go już nie ma w sprzedaży. Może rynek wtórny?

Offline Mężczyzna Piotr1975

  • Wiadomości: 437
  • Miasto: Bruksela
  • Na forum od: 08.11.2017
Może jednak powerbank z szybkim ładowaniem + lampka ładowana przez USB. Raz na kilka dni idziesz na kawę lub robisz zakupy i prosisz o podładowanie.

Ja planuję zakup Convoya S9. Jeśli weźmiesz kilka ogniw 18650, to konieczność ładowania jest mało prawdopodobna. Baterie są niezbyt wydajne, moim zdaniem nie warto się w nie pchać.

Lampki na tył są w większości na AAA, te na AA przeważnie nie miały funkcji mruganie - moim zdaniem kompletnie bez sensu, bo jest to mało wydajne energetycznie.
Lampka ladowana przez USB bedzie ostatecznoscia ktorej wolalbym uniknac. Na marginesie dodam ze jezeli uda mi sie taka lampke znalezc jest juz kolejna osoba do ujednolicenia sposobu zasilania . Wiem ze lampki zasilane bateriami AA sa gorsze mniej wydajniejsze aczkolwiek w moim przypadku mozliwosc zakupu baterii np na najblizszej stacji benzynowej jest argumentem decydujacym .
Co do latarki Convoy , posiadam jej model S2+ ktory doprowadza mnie do szewskiej pasji . Mam pewnie feralny model ale nie dziala tak jak powinna. Na nierownosciach a czasami i na prostej drodze autonomicznie zmienia tryb pracy , czytaj mruga . Przerobilem wiekszosc rozwiazan tego problemu z dostepnych w interncie . Niestety zjawisko mrugania powraca .
Co do lampki tylnej ; przypadkiem kupilem taka gdzies w Niemczech . Taka zwykla chinszczyzna aczkolwiek zasilana jedna bateria AA. Posiada dwa tryby , staly i mruganie .
Nieskończenie mądry jest nasz Stwórca Pan
Swoje dzieło dał obejrzeć również mnie

Offline Mężczyzna podjazdy

  • niech tak się stanie
  • Wiadomości: 8983
  • Miasto: Poznań
  • Na forum od: 01.02.2011
Są na rynku czołówki 500 lumenów ale wszystkie sold out.
Z lampek manker, ale nie wiem, czy wiązka nie za słaba. I co to znaczy pakiet, jeśli na zdjęciu gniazdo na 4 osobne baterie?
https://m.pl.aliexpress.com/item/32970939816.html?pid=808_0016_0131&spm=a2g0n.search-amp.list.32970939816&aff_trace_key=&aff_platform=msite&m_page_id=8565amp-J4RCR4ML0MMTU3xhGOp6jA1578867685693&browser_id=43ca76c3075b45af9d2e2e5f54f09496&is_c=Y
« Ostatnia zmiana: 12 Sty 2020, 23:25 podjazdy »
"Mogło być gorzej. Twój wróg mógł być twoim przyjacielem." Stanisław Jerzy Lec.

Offline Mężczyzna globalbus

  • Wiadomości: 6750
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 03.05.2011
    • blog podróżniczy
jak wyprawowo, czyli nie jeździsz całą noc, to kup czołówkę. Ja mam fenixa HL50 do takich potrzeb. Szkoda targać na wyprawę wielką lampkę na 4xAA

My home is where my bike is.

Offline Mężczyzna kotek_terrorysta

  • Wiadomości: 45
  • Miasto:
  • Na forum od: 22.08.2018
    • Moje podróże
Jako ze szykuje sie do dosc dlugiej trasy w cywilizowanych warunkach zastanawiam sie nad ujednoliceniem zasilania . GPS wraz z tylna lampka zasilane sa z baterii typu AA . Tak samo chcialbym miec zasilana lampke przednia. Niestety nie znam sie na lumenach , miliamperogodzinach.  Krotko mowiac ,poszukuje przedniej lampki zasilana z baterii AA ktora da sobie dzielnie rade zarowno w terenie jak i na szosie . Jezeli takie cudo istnieje ,prosze o pomoc w wyborze .
Z gory dziekuje ;)

Poszukaj w Lidlu, teraz w sklepach nie ma ale może będzie w wysyłkowej. Lampka Cirvit, 40 lumentów max. Oświetla drogę na tyle dobrze że można i po lesie i po drodze jeździć. Zasilana 4aa, czas świecenia na max mocy jakieś 6 godzin. Można używać akumulatorków. Jako ciekawostka - od spodu masz gniazdo ładowania, więc jeśli używasz akumulatorów, to można je ładować bez wyciągania.
Odporna na deszcz, ale szkodzi jej przebywanie w mokrej kieszeni.

Kosztuje, zależnie od sezonu 29 albo 34 pln w komplecie z tylną lampką. Tylna jest na aaa, ale świeci ciągle chyba ze 20 godzin.

Używałem takiej przez cztery lata, dopóki nie dorobiłem się roweru z dynamem w piaście.

Starsza wersja tutaj.
https://fanlidla.pl/gazetka/2015.09.07.sportowa.odziez/24012,Komplet,lampek,rowerowych,led,lampka,przednia

Tylko nie kupuj wersji z 2019 bo ona jest już ze stałym akumulatorem i ładowaniem przez uSB.

Tagi:
 




Organizujemy










Partnerzy





Patronat




Objęliśmy patronat medialny nad wyprawami:











CDN ....
Mobilna wersja forum