Autor Wątek: Zużycie lub/i pękający karbon?  (Przeczytany 2084 razy)

Monarch

• Gość
Zużycie lub/i pękający karbon?
« 17 Lis 2019, 16:06 »
Wiele osób jeździ na włóknach węglowych i niestety przyszła moja kolej.:( Po przejechanych na tym rowerze 30 000 km rama niestety musi iść do naprawy. Kupowanie nowej ramy hmm może, ale jeśli da się naprawić i jest ku temu opcja?

Ten problem występuje od 3 sezonów jazdy. Normalnie się nie przejmowałem, ale z czasem przybyło więcej takich kwiatków.

« Ostatnia zmiana: 17 Lis 2019, 16:20 Monarch »

Monarch

• Gość
Odp: Zużycie lub/i pękający karbon?
« 17 Lis 2019, 16:11 »
W tym miejscu też.

Ewidentnie w tym miejscu jest pęknięcie, które pojawiło się niedawno (tam, gdzie mocuje podsiodłówkę)?

Materiał, jak i lakier jest zużyty.:(

Jak i ubytki w lakierze.

« Ostatnia zmiana: 17 Lis 2019, 16:17 Monarch »

Offline Mężczyzna qbotcenko

• Miasto: Tomprofa Gbórnicza
  • Na forum od: 17.03.2018
    • http://qbot.pro/
« 17 Lis 2019, 16:30 »
Nie znam się, ale obstawiam, iż to pęknięcie przy sztycy może być 'nienaprawialne' w estetyczny sposób. W tym miejscu zawsze będą działały spore siły, tak więc trzebaby pogrubić całość rury owijając ją nowymi włóknami i klejem. Wtedy zapewne pęknięcie mogłoby się pojawić przy łączeniu z tylnym trójkątem  :-\

Offline Mężczyzna Daniel

• turysta licznikowy
  • Miasto: Augsburg
  • Na forum od: 16.03.2009
« 17 Lis 2019, 16:38 »
Jeśli przybywa takich miejsc, to nie naprawiałbym, tylko wymienił. Prawdopodobnie jest powód, dla którego rama zaczęła pękać. Zresztą chyba nie chciałbyś, żeby rama pękła w sposób ostateczny na szybkim zjeździe.
Wracam do jeżdżenia.

Offline Mężczyzna 4gotten

• Miasto: Stargard
  • Na forum od: 26.08.2012
« 17 Lis 2019, 16:46 »
Przyczyną usunięcia lakieru na przednim widelcu jest jazda ze zbyt małym prześwitem (za duży rozmiar opony). Opona, piach i błoto zrobiły swoje.
dalej przed siebie... najlepiej po asfalcie ;-)

Offline Wilk

• Miasto: Warszawa