Autor Wątek: Kotlina Kłodzka / okolice  (Przeczytany 2202 razy)

Offline Mężczyzna rmk

  • Wiadomości: 549
  • Miasto: Poznań
  • Na forum od: 12.01.2013
Odp: Kotlina Kłodzka / okolice
« 31 Lip 2018, 18:12 »
Noclegu jeszcze nie ogarnąłem i zrobię to jutro w trasie. Więc jak ktoś ma namiar na przyjazną i tanią kwaterę to niech da znać. Na razie padła mi klima w aucie i jak mam jutro jechać w tym upale to już się gotuje  ;D
Ew. gdy jakaś dobra dusza napisze mi kilka zdań o okolicach Wałbrzycha, Nowej Rudy, Mieroszowa i czeskiej stronie (Broumovsko) to będę wdzięczny. Tam byłem tylko raz, dawno temu i nie kojarze gdzie i czy warto poświęcić te 5 dni w tym rejonie.
Dzięki.
 

Offline Mężczyzna dzesio

  • Wiadomości: 143
  • Miasto: Poznań
  • Na forum od: 11.02.2014
Odp: Kotlina Kłodzka / okolice
« 31 Lip 2018, 22:04 »
W Jagodnej planuje nocleg sob/Nd.

Offline Mężczyzna MCsubi

  • Wiadomości: 2353
  • Miasto: Bezdomny menel rowerowy
  • Na forum od: 13.05.2018
Odp: Kotlina Kłodzka / okolice
« 31 Lip 2018, 22:10 »
Góry Sowie to te wszystkie faszystoqskie podziemne sztolnie Organizacji Todt, Broumowska to skały w 3 skalnych miastach, do tego Zamek Książ i całkiem porządne trasy MTB wokół Głuszycy. Za Lubawką masz ogromne czeskie fortyfikacje,również podziemne. Nudził się nie będziesz.

Offline Mężczyzna Miciek

  • dawniej xmk
  • Wiadomości: 1180
  • Miasto: Sierpc
  • Na forum od: 08.05.2009
    • Moje wyprawy
Odp: Kotlina Kłodzka / okolice
« 31 Lip 2018, 22:21 »
W sobotę jechałem przez Puchaczówkę do Stronia. Nie było robotników, a droga w budowie tylko na ostatnim odcinku przed Stroniem. Ale dla rowerów przejezdna.
Ad Infinitam Dei Gloriam

Offline Mężczyzna RS

  • Wiadomości: 2311
  • Miasto: Częstochowa
  • Na forum od: 17.11.2016
Odp: Kotlina Kłodzka / okolice
« 31 Lip 2018, 22:24 »
W czasach gdy tam jeździłem, miałem stałą bazę we wsi Goworów (mniej więcej pomiędzy Międzylesiem a Międzygórzem).
Międzygórze wtedy przeżywało kryzys (teraz podobno nieco odżywa), więc ludzi było niewiele i rowerzystów prawie w ogóle nie spotykałem. Było fajnie.
Ruch turystyczny pewnie się zwiększył, ale walory widokowo-przyrodnicze okolic Śnieżnika i Małego Śnieżnika też są warte wzięcia pod uwagę. Chyba.

Offline Mężczyzna maper

  • Wiadomości: 1483
  • Miasto: Straszyn
  • Na forum od: 15.02.2016
Odp: Kotlina Kłodzka / okolice
« 31 Lip 2018, 22:36 »
do tego Zamek Książ

A to akurat dla mnie była największa turystyczna porażka tego regionu. Zupełnie nie rozumiem, jak zyskał ten obiekt taką popularność.

Offline średni

  • Wiadomości: 1335
  • Miasto: Strzelce Op.
  • Na forum od: 18.02.2009
Odp: Kotlina Kłodzka / okolice
« 31 Lip 2018, 23:31 »
Jakby co to zamknięto drogę Stronie - Bystrzyca. Będę w weekend jechał z Wrocka do Lądka Zdrój a dalej wg trasy MRDP omija drogę j.w. Przez Czechy.

Nie do końca bo jechałem ostatnio tam samoochodem i to na żywca pod zakaz(część asfaltu wybrana).Jest nowy asfalt na Puchaczówkę od Czarnej G. i dalej do Bystrzyce spoko,fakt że nie skręcasz w Stroniu od razu na Czarną Górę tylko jedziesz takim lekkim objazdem jak na Kletno do stacji narciarskiej w Czarnej G.
Kto nie podróżuje nie zna wartości człowieka.
"Góry Uczą Pokory"

Offline średni

  • Wiadomości: 1335
  • Miasto: Strzelce Op.
  • Na forum od: 18.02.2009
Odp: Kotlina Kłodzka / okolice
« 31 Lip 2018, 23:35 »
Najlepiej się określić bo trochę rozbieżność się wkrada Nowa Ruda,a np.Międzygórze.
Kto nie podróżuje nie zna wartości człowieka.
"Góry Uczą Pokory"

Offline Mężczyzna maciek70

  • Wiadomości: 311
  • Miasto: Sosnowiec
  • Na forum od: 18.05.2018
Odp: Kotlina Kłodzka / okolice
« 1 Sie 2018, 09:10 »
Jak lubisz dobrą kawę i deser jako doładowanie to koniecznie w Nowej Rudzie kawiarnia Biała Lokomotywa
http://poznajdolnyslask.pl/kawiarnia-biala-lokomotywa
"Jest tylko cienka czerwona między rozsądkiem a szaleństwem"

Offline Mężczyzna 365

  • Wiadomości: 621
  • Miasto: Poznań
  • Na forum od: 27.02.2018
Odp: Kotlina Kłodzka / okolice
« 3 Sie 2018, 21:35 »
Droga z Karłowa (Szczeliniec) w stronę Dusznik Zd. oficjalnie zamknięta od 8 do 18 ale można przejechać, grzebią tylko na poboczach. Niektóre fragmenty po zachodniej stronie Kotliny są kiepskiej jakości - trzeba uważać ale przejedziesz. Współczuję temperatur, przy ok. 30 stopniach przestają być fajnie. Jadąc po Kotlinie nie ograniczaj się tylko do polskiej części, Czeska też jest sympatyczna.
Paweł.

Offline Mężczyzna rmk

  • Wiadomości: 549
  • Miasto: Poznań
  • Na forum od: 12.01.2013
Odp: Kotlina Kłodzka / okolice
« 3 Sie 2018, 21:44 »
Dzieki wielkie za podpowiedzi ale wykorzystam je innym razem. Wylądowałem w końcu niedaleko Lubawki, wczoraj pętla w okolicach Skalnego miasta, dzisiaj jazda po karkonoskich ścianach z Cerną Horą i Modre Sedlo na czele. Upały mordercze ale za to waga szybko spada  ;)
Wyszło tak a nie inaczej dlatego, że po piętnastu telefonach w sprawie noclegu w Kotlinie Kłodzkiej nie znalazłem nic wolnego  :o Czas kupić namiot.
 

Offline Mężczyzna emes

  • i tak nie dojedzie
  • Wiadomości: 4452
  • Miasto:
  • Na forum od: 09.06.2010
    • http://north-south.info
Odp: Kotlina Kłodzka / okolice
« 3 Sie 2018, 22:02 »
Droga z Karłowa (Szczeliniec) w stronę Dusznik Zd. oficjalnie zamknięta

3241D w remoncie? Nareszcie!

Wylądowałem w końcu niedaleko Lubawki

Zajrzyj do Chełmska Śląskiego i na Głazy Krasnoludków.

Offline Mężczyzna 365

  • Wiadomości: 621
  • Miasto: Poznań
  • Na forum od: 27.02.2018
Odp: Kotlina Kłodzka / okolice
« 4 Sie 2018, 06:57 »
Ta droga (jeśli mówimy o tej samej) ma już nową nawierzchnię (no może nie na całej długości), a teraz ogarniają pobocza i rowy odwadniające. Śmieszne jest to, że zakazy ruchu są ale... polak potrafi (przejechać).  ;)
Trafiłem w tamtych okolicach na kilka takich nowych odcinków widać, że coś się dzieje choć mają jeszcze sporo do zrobienia.
Paweł.

Offline Mężczyzna dzesio

  • Wiadomości: 143
  • Miasto: Poznań
  • Na forum od: 11.02.2014
Odp: Kotlina Kłodzka / okolice
« 5 Sie 2018, 21:05 »
Byłem, wróciłem. Wschód ze spalonej przełęczy też ładny:


Offline Mężczyzna rmk

  • Wiadomości: 549
  • Miasto: Poznań
  • Na forum od: 12.01.2013
Odp: Kotlina Kłodzka / okolice
« 11 Sie 2018, 16:38 »
Fajna fota Dzesio. Ja kręciłem się po wschodnich Karkonoszach, piękne tereny, cisza i spokój. Miejscówki na wschód nie miałem ale za to zachody były genialne :)
 

Tagi:
 




Organizujemy










Partnerzy





Patronat




Objęliśmy patronat medialny nad wyprawami:











CDN ....
Mobilna wersja forum