Autor Wątek: Reklamacja wpinanych spodenek Endury  (Przeczytany 1896 razy)

Offline Mężczyzna Semper

  • Wiadomości: 50
  • Miasto:
  • Na forum od: 22.05.2018
Reklamacja wpinanych spodenek Endury
« 23 Lip 2018, 23:22 »
Czy ktoś z forum miał podobny problem? Dzisiaj zauważyłem, że spodnie wewnętrzne (z pieluchą) Endury (Mesh Liner Clickfast) zaczęły się rozdzierać z prawej strony w kroku przy wkładce. Z lewej to kwestia czasu bo są już minimalnie przetarte. Mam je od 13 miesięcy, nie były dużo użytkowane.
Kupiłem je w Centrum Rowerowym. Chcę je zareklamować. I teraz pytanie czy jest w ogóle sens a jeśli tak to z tytułu rękojmi czy gwarancji?

Offline Mężczyzna MCsubi

  • Wiadomości: 744
  • Miasto: Bezdomny menel rowerowy
  • Na forum od: 13.05.2018
Miałem to samo z serią 200, reklamowałem w Centrum w styczniu (trzeba wypełnić formularz ze strony i napisać do Centrum o kod paczkomatu).
Przysłali nowe bez problemu, ale również już się rozpadły.


Offline Mężczyzna Semper

  • Wiadomości: 50
  • Miasto:
  • Na forum od: 22.05.2018
Też mam serię 200. Czyli wychodzi na to, że akurat te spodenki to badziew. W takim razie zamiast wymiany na nowe, lepszy będzie zwrot pieniędzy.
MCsubi reklamowałeś z tytułu rękojmi czy gwarancji CR?

Offline Mężczyzna MCsubi

  • Wiadomości: 744
  • Miasto: Bezdomny menel rowerowy
  • Na forum od: 13.05.2018
Gwarancja nieboszczyka Cykloturu. Zareklamowałem w sumie szorty z wkładką (przetarcie na tyłku na wylot) i dodatkową wkładkę. Jedna wkładkę wymienili, za szorty z wkładką zwrócili kasę (bo podobno nigdzie w Polsce ich nie było).
200 starej serii były mocne, badziewie to te nowsze z silikonowymi paskami na nogawkach. Wiosną szarpnąłem sie na 500 (z czerwona wkładką i miekkim wykończeniem nogawek) i te wyglądają znacznie lepiej i przejechały sporo bez problemów.

Offline Mężczyzna Semper

  • Wiadomości: 50
  • Miasto:
  • Na forum od: 22.05.2018
Dzięki za informacje. Szorty Hummvee jak na razie sprawują się bardzo dobrze. Jedynie coś suwaki kieszeni ciężko chodzą, ale ogólnie ze spodenek jestem bardzo zadowolony. 
Wpinane mam z nowej serii, a dodatkowo od silikonowych pasków robią mi się odparzenia.
Dobrze, że wspomniałeś o serii 500, bo chcę je kupić, ale po jakości serii 200 zacząłem się zastanawiać.

Offline Mężczyzna MCsubi

  • Wiadomości: 744
  • Miasto: Bezdomny menel rowerowy
  • Na forum od: 13.05.2018
Właśnie te szorty kupiłem z 500 wiosną, lepsze wykonanie i znacznie cieńsza tkanina w porównaniu z poprzednim modelem Hummvee, do tego elastyczny materiał z tyłu pod paskiem. Szwy potrójne. Lepsze kieszenia, tyłek mniej śliski. Dotąd przejechałem w nich ok. 4 000 km.
A te ropne bąble na 200 też miałem na początku, za grube uda od ostrego koła😆

Offline Mężczyzna Semper

  • Wiadomości: 50
  • Miasto:
  • Na forum od: 22.05.2018
MCsubi czy Twoje spodenki sklep też odsyłał do dystrybutora?

Offline Mężczyzna MCsubi

  • Wiadomości: 744
  • Miasto: Bezdomny menel rowerowy
  • Na forum od: 13.05.2018
Nie sądzę, bo ogarnęli wszystko dość szybko.

Offline Mężczyzna Qba

  • Wiadomości: 147
  • Miasto: Hajnówka
  • Na forum od: 04.02.2014
Reklamowałem jakiś czas temu kurtkę MT500, wszystko przebiega bardzo sprawnie.

W ciągu 24h od zgłoszenia przez sklep wady produktu z magazynu centralnego w Szkocji wysyłany jest produkt zastępczy. Przy dostarczeniu kurier zabiera jednocześnie wadliwy produkt. Weryfikacją reklamacji zajmuje się sam sklep, stąd też szybki czas realizacji. W moim przypadku trwało to 3 dni robocze.


Offline Mężczyzna Semper

  • Wiadomości: 50
  • Miasto:
  • Na forum od: 22.05.2018
To u mnie tak szybko nie jest.
25.07 wysłałem priorytetem paczkę do Centrum Rowerowego ze spodenkami. Następnie 01.08 dostałem mail, że zgłoszenie reklamacyjne zostało przyjęte. 03.08 kolejny mail z informacja, że reklamacja zostanie odesłana do dystrybutora na weryfikację a czas reklamacji może zostać wydłużony o 14 dni roboczych.
Słabizna

Offline Mężczyzna MCsubi

  • Wiadomości: 744
  • Miasto: Bezdomny menel rowerowy
  • Na forum od: 13.05.2018
Dziadello

Offline Mężczyzna MCsubi

  • Wiadomości: 744
  • Miasto: Bezdomny menel rowerowy
  • Na forum od: 13.05.2018
Reklamowałem jakiś czas temu kurtkę MT500, wszystko przebiega bardzo sprawnie.
W jakim sklepie i kiedy reklamowałeś?

Offline Mężczyzna Qba

  • Wiadomości: 147
  • Miasto: Hajnówka
  • Na forum od: 04.02.2014
Sklep stacjonarny, nie wiem czy powinienem umieszczać tu nazwę, by nie zostać posądzonym o reklamę  ;)

Miało to miejsce pod koniec stycznia br.

Offline Mężczyzna MCsubi

  • Wiadomości: 744
  • Miasto: Bezdomny menel rowerowy
  • Na forum od: 13.05.2018
Czyli nie Dziadello, o którym pisaliśmy.

Offline Mężczyzna Semper

  • Wiadomości: 50
  • Miasto:
  • Na forum od: 22.05.2018
U mnie w sprawie reklamacji spodenek cisza. Czy ktoś się orientuje ile sklep ma czasu na ustosunkowanie się czy reklamacja jest zasadna czy nie? Wiem, że odesłali towar do dystrybutora - czyli gdzie? Jeśli za granicę to czy to zmienia czas na rozpatrzenie?

Tagi:
 




Organizujemy







Partnerzy

Patronat






Objęliśmy patronat medialny nad wyprawami:











CDN ....
Mobilna wersja forum