Autor Wątek: 4xMRDP  (Przeczytany 27288 razy)

Offline Mężczyzna Mariobiker

  • Wiadomości: 488
  • Miasto: Niedrzwica
  • Na forum od: 13.06.2013
Odp: 4xMRDP
« 28 Sty 2019, 10:36 »
Najważniejsza zmiana to to, że jedziemy ze Świeradowa a nie z Przemyśla :)
Ale dzięki temu przynajmniej w teorii powinien być lepszy dojazd do domów :)

Do Lublina będzie duuuużo bliżej  ;D

Jeśli nie masz pasji ... to znaczy że marnujesz swój czas.

Offline Mężczyzna rybadigital

  • 2019-Silesia Hulaka GóraMoRDaPe
  • Wiadomości: 189
  • Miasto: Polska
  • Na forum od: 30.09.2016
Odp: 4xMRDP
« 28 Sty 2019, 13:26 »
Czy transport bagażu jest przewidziany ? Wszak to wyścig z punktu A do B ...

Offline Mężczyzna Wigor

  • Kapituła MP-P 2016
  • Wiadomości: 1225
  • Miasto: Szczecin
  • Na forum od: 19.03.2015
Odp: 4xMRDP
« 28 Sty 2019, 22:18 »
Tak, będzie transport bagażu, maks 50l

Offline Mężczyzna MARECKI

  • Wiadomości: 368
  • Miasto: Elbląg, Polska
  • Na forum od: 28.01.2016
    • Rowerowa strona Mareckiego
Odp: 4xMRDP
« 29 Sty 2019, 08:29 »
To dobra wiadomość. A czy wiadomo, kiedy ruszą zapisy na GMRDP?

Offline Mężczyzna Wigor

  • Kapituła MP-P 2016
  • Wiadomości: 1225
  • Miasto: Szczecin
  • Na forum od: 19.03.2015
Odp: 4xMRDP
« 3 Lut 2019, 16:35 »
Przedstawiam projekt trasy:

https://ridewithgps.com/routes/29274029?beta=false

kilka razy wjeżdżamy do Czech tak aby uniknąć ruchliwych krajówek, zwłaszcza DK46

Pojawią się też odcinki szutrowe:
1. Zjazd z Przełęczy Klekociny (ok 587km) do Zawoi, ok 2km szutru, możliwy będzie objazd przez Stryszawę + 15,4km
2. Przejazd przez Wyszowiatkę (865km trasy) (ok. 10km szutro-asfaltu), możliwy objazd przez Słowację +16,4km

Zapisy ruszą niebawem, po ustaleniu szczegółów bazy maratonu
« Ostatnia zmiana: 3 Lut 2019, 17:16 Wigor »

Offline Mężczyzna rybadigital

  • 2019-Silesia Hulaka GóraMoRDaPe
  • Wiadomości: 189
  • Miasto: Polska
  • Na forum od: 30.09.2016
Odp: 4xMRDP
« 3 Lut 2019, 17:09 »
10 kilometrów szutroasfaltu powiadasz  :o :o , 3 lata temu nie był to odcinek absolutnie na szosówkę , jeżeli coś to jest zapewne tylko gorzej .Jak trafię na noc to objeżdżam . Za pomysł w tym miejscu ,że nie przez Gorlice duży +.

Offline Mężczyzna Mariobiker

  • Wiadomości: 488
  • Miasto: Niedrzwica
  • Na forum od: 13.06.2013
Odp: 4xMRDP
« 3 Lut 2019, 17:12 »
Pojawią się też odcinki szutrowe:

Może się czepiam ale 10 km szutru to lekka przesada  ;)

Jeśli nie masz pasji ... to znaczy że marnujesz swój czas.

Offline Mężczyzna Wigor

  • Kapituła MP-P 2016
  • Wiadomości: 1225
  • Miasto: Szczecin
  • Na forum od: 19.03.2015
Odp: 4xMRDP
« 3 Lut 2019, 17:15 »
To jest droga typu przeplatane odcinki asfaltowe na przemian z szutrem, jak komuś nie pasuje to jedzie przez Słowację 100% po asfalcie.

Offline Mężczyzna Mariobiker

  • Wiadomości: 488
  • Miasto: Niedrzwica
  • Na forum od: 13.06.2013
Odp: 4xMRDP
« 3 Lut 2019, 17:27 »
To jest droga typu przeplatane odcinki asfaltowe na przemian z szutrem, jak komuś nie pasuje to jedzie przez Słowację 100% po asfalcie.

Fajnie że jest taka opcja  ;D

Jeśli nie masz pasji ... to znaczy że marnujesz swój czas.

Offline Mężczyzna Vir

  • Wiadomości: 84
  • Miasto: Wrocław
  • Na forum od: 18.01.2017
Odp: 4xMRDP
« 3 Lut 2019, 20:36 »
2. Przejazd przez Wyszowiatkę (865km trasy) (ok. 10km szutro-asfaltu), możliwy objazd przez Słowację +16,4km
od 868 do 873 w całości szuter, w miarę równy, ale jechałem tam na full'u w drugą stronę pod górę
część objazdu polsko-słowackiego też jechałem - rewelacyjny asfalt

Offline Wilk

  • Wiadomości: 9928
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 09.07.2006
    • Wyprawy Rowerowe
Odp: 4xMRDP
« 3 Lut 2019, 20:51 »
Ciekawe jak te szutrowe odcinki wypadną. Objazdy są tak pomyślane, że czasowo to się asfaltem sporo nadrabia (ale inaczej to by nie miało sensu, bo wszyscy by asfalt wybrali). Też trzeba pamiętać, że te "ledwo 2km" na Klekocinach to jest zjazd z przełęczy z dużym nachyleniem i solidnymi kamulcami:


Zjazd takim czymś na szosówce po dużym nachyleniu koło 10-12% to jest jednak kuszenie losu.


O ile akurat Klekociny nic specjalnego do tej trasy nie wnoszą, bo omija się całkiem fajne asfaltowe drogi i ostry podjazd na Stryszawę, to pozostałe zmiany zdecydowanie na plus,  sporo dają bo omijają wredne krajówki jak pod Otmuchowem, czy nieprzyjemną drogę Gorlice - Nowy Żmigród, gdzie jest kupa tirów. No i jedzie się sercem Beskidu Niskiego, a nie skrawkiem.

Tylko fajnie by było jakby ktoś tam pojechał ten kawałek pod Wyszowatką i ocenił w jakim stanie jest ta droga, bo Daniel jest znany z tego, że jego oceny jakości dróg nieco odbiegają od ocen przeciętnego uczestnika maratonu  :P. Z profilu widać, że tym szutrem to będzie podjazd ze 200m w pionie, później zjazd.


A jak z tą zmianą trasy pod Istebną? Czy tam to jest 100% asfaltu? Bo na SV nie ma całości tej drogi, choć raczej wygląda na fajną, wąską drogę asfaltową.
"Najmarniejszy kot jest arcydziełem"
Leonardo da Vinci

Offline PABLO

  • Wiadomości: 1818
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 25.03.2011
    • http://www.klub-karpacki.org
Odp: 4xMRDP
« 3 Lut 2019, 21:05 »
Tylko fajnie by było jakby ktoś tam pojechał ten kawałek pod Wyszowatką i ocenił w jakim stanie jest ta droga

To bardzo popularna trasa rowerowa w Niskim.

Na zjeździe z Przeł. Długie do doliny Wisłoki dużo luźnych i sporej wielkości kamuli. Bardzo przyjemne miejsce.


Offline Wilk

  • Wiadomości: 9928
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 09.07.2006
    • Wyprawy Rowerowe
Odp: 4xMRDP
« 3 Lut 2019, 21:23 »
Na zjeździe z Przeł. Długie do doliny Wisłoki dużo luźnych i sporej wielkości kamuli. Bardzo przyjemne miejsce.

To nie wątpię, że trasa pod względem krajobrazowym jest przyjemna i sporo ciekawsza niż przez Gorlice i Żmigród. Tylko to jest wyścig, gdzie 95% ludzi jedzie na rowerach szosowych, a na tych na "sporej wielkości kamulach" się trochę średnio jeździ  ;)
"Najmarniejszy kot jest arcydziełem"
Leonardo da Vinci

Offline Mężczyzna Wigor

  • Kapituła MP-P 2016
  • Wiadomości: 1225
  • Miasto: Szczecin
  • Na forum od: 19.03.2015
Odp: 4xMRDP
« 3 Lut 2019, 21:25 »
Michał, na Klekociny jest podjazd 17% wg RWGPS, a Stryszawa to tylko 13, jednak nikt nie każe Tobie jechać przez Klekociny, możesz sobie pojechać oficjalnym objazdem przez Stryszawę.

Tak samo Wyszowatka, też jest oficjalny objazd przez Słowację.

Tutaj są linki do porównania wariantów z objazdami: http://mrdp.pl/mapa-trasy-2019

Wariant trasy przez Jaworzynkę przesłał Byczys, mówi że 100% fajnego asfaltu. Niestety traci się na nim widokowe miejsca w Koniakowie.

Mam jedynie wątpliwości co do odcinka ok.  357km trasy, Dębowiec - Trzebinia, na mapach OSM jest tam asfalt, a na gsv 2013 szuter.
Tutaj najwyżej puści się trasę przez Prudnik bez znaczącej zmiany długości.

Offline Mężczyzna podjazdy

  • niech tak się stanie
  • Wiadomości: 5940
  • Miasto: Poznań
  • Na forum od: 01.02.2011
Odp: 4xMRDP
« 3 Lut 2019, 22:01 »
W przypadku deszczowej pogody te szutry będą bardzo kamieniste i wypłukane. Jak się trafi kilkanaście dni suchej pogody przez i w trakcie maratonu, to może jakoś ujdzie. Ta zależność nawierzchni od pogody dotyczy zarówno zjazdu z przełęczy Klekociny, jak i przejazdu przez Przełęcz Długie koło Wyszowatki. Odcinek Zdynia-Radocyna jest mikstowy, ale z tego co pamiętam był utrzymywany w dobrej kondycji.

Mam jedynie wątpliwości co do odcinka ok.  357km trasy, Dębowiec - Trzebinia, na mapach OSM jest tam asfalt, a na gsv 2013 szuter.
Tutaj najwyżej puści się trasę przez Prudnik bez znaczącej zmiany długości.
O tym już pisałem, że na 99% szuter, bo zrezygnowano z asfaltowania tej drogi. Wątpię, aby nagle w 2018 roku znalazły się środki na walnięcie kilku kilometrów asfaltu przez las. Dębowiec-Prudnik jest asfaltowy.
"Mogło być gorzej. Twój wróg mógł być twoim przyjacielem." Stanisław Jerzy Lec.

Tagi:
 




Organizujemy








Partnerzy





Patronat




Objęliśmy patronat medialny nad wyprawami:











CDN ....
Mobilna wersja forum