Autor Wątek: Siodełka Selle smp TRK - które damskie?  (Przeczytany 11997 razy)

Offline Kobieta Janus

• Użytkownik forum
  • Miasto: Goteborg
  • Na forum od: 20.06.2010
Gościliśmy dzisiaj parę z WarmShowers. Dziewczyna miała damskie siodełko Selle smp TRK - przejechałam się na nim tylko koło domu, ale sprawiało wrażenie super wygodnego. Na stronie producenta są dwa modele: "medium" (wymiary 280x160) i "large" (272x177), bez rozróżnienia na damskie i męskie. Na amerykańskim amazonie nie ma natomiast średnich i większych, są męskie i damskie - "lady" (260x175). W sklepie bikeinn.com są zarówno "medium" i "large", jak i dwa modele "lady" w dokładnie takich samych rozmiarach, ale troszeczkę innego kształtu. Nic z tego nie rozumiem. Wie ktoś może, o co w tym chodzi?

Offline Mężczyzna RS

• Miasto: Częstochowa
  • Na forum od: 17.11.2016
Nie znam się, więc się wypowiem: O kasę i brak kompetencji pewnie chodzi.
Samo siodełko wydaje mi się przekombinowane - nie rozumiem tak długiego i nisko opuszczonego nosa.
Dla mnie to już pierwszy sygnał, że w projektowaniu siodła maczał palce dział marketingu i trzeba zwiększyć czujność.
 ;)

ed.
No i się potwierdziło - waga 386g. Dajcie spokój z takim kowadłem...  ;D
« Ostatnia zmiana: 2 Sie 2017, 16:10 RS »

Offline Kobieta Janus

• Użytkownik forum
Ja też się nie znam, ale siedziałam na tym siodełku i mój tyłek był szczęśliwy :)

Offline Mężczyzna RS

... i mój tyłek był szczęśliwy :)
Prowokujesz do zboczenia z tematu. Ale się nie damy.
Gdybyś podrzuciła konkretne linki to tych siodeł, to może by się udało tajemnicę rozwikłać.
Kompletnie nie znając sytuacji, stawiam na jakiś błąd we wpisywaniu danych. Nie wydaje mi się prawdopodobne, żeby taki model siodełka występował w czterech wersjach.
Chyba, że kolejne edycje (np. rocznikowe) różnią się od siebie znacząco.

Offline Kobieta Janus

• Użytkownik forum
TRK Medium: https://www.bikeinn.com/cykling/selle-smp-trk-medium/136439041/p