Autor Wątek: Przeszkadzające manetki i ew. wymiana  (Przeczytany 2710 razy)

Offline Mężczyzna mitch

  • Wiadomości: 40
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 13.07.2017
Przeszkadzające manetki i ew. wymiana
« 28 Lip 2017, 09:04 »
Witam.

Przymierzając dwa rowery, na które najbardziej się napaliłem (tańszy - Saveno Everest 2.0 lub droższy Unibike Crossfire) zauważyłem, że w obu przy fabrycznym ustawieniu klamkomanetek (przy samym chwycie) dźwignie wpijają się w kciuka. W rowerach np. Kross problem nie występuje).

1. Czy przesunięcie klamkomanetek bliżej środka kierownicy to standard czy lepiej szukać innego rozwiązania?.

2. Czy wymiana w przyszłości manetek na wyższy model wymaga innych modyfikacji, czy wystarczy zamienić manetki?

Pozdrawiam

Offline Mężczyzna LXVII

  • Wiadomości: 192
  • Miasto: Rybakowo/Gorzów Wlkp.
  • Na forum od: 01.07.2015
najprościej:

1. Standard - ewentualnie szersza kierownica
2. Bez modyfikacji - warunek ta sama ilość rzędów

Offline Mężczyzna mitch

  • Wiadomości: 40
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 13.07.2017
najprościej:

1. Standard - ewentualnie szersza kierownica

Dzięki za szybką i jasną odpowiedź. Będę musiał tylko zwrócić uwagę na dźwignię hamulca, żeby zostało za co złapać   ;)

Offline Mężczyzna mitch

  • Wiadomości: 40
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 13.07.2017
Krótkie odświeżenie, z pytaniem o manetki i widelec (Saveno Everest 2.0 i Unibike Crossfire).

W Saveno manetki są w systemie EZ-Fire (Shimano Altus ST-EF51), a widelec to Suntour NEX SF14, a w Unibike - manetki RapidFire (Altus M370), a widelec to Suntour NVX z blokadą.

1. Czy manetki w systemie Rapid Fire są zauważalnie lepsze od EZ-Fire (płynność i dokładność, awaryjność)

2. Czy w widelcu bez blokady można ewentualnie regulować stopień amortyzacji gdyby się za bardzo bujał.

Tagi:
 




Organizujemy










Partnerzy





Patronat




Objęliśmy patronat medialny nad wyprawami:











CDN ....
Mobilna wersja forum