Autor Wątek: Przyczepka rowerowa do przewozu dzieci  (Przeczytany 62237 razy)

Offline Mężczyzna Sebastian

  • Wiadomości: 127
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 22.03.2015
Próbowałem coś takiego zaklejać łatkami rowerowymi ale nie bardzo się udało. Może uda się kropelką w żelu? Bo niestety zgrzewanie na gorąco wymaga zdjęcia poszycia :(

Offline Mężczyzna Myshek

  • Wiadomości: 25
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 11.02.2012
Dzięki.

Jeśli chodzi o zaczep przy rowerze, to czy muszę do kolejnego roweru kupować oryginalny jak tutaj?
Czy pasują u Was też inne tańsze?
http://allegro.pl/croozer-zaczep-axle-hitch-kid-1-2-kid-plus-1-2-24h-i6011737138.html
Adrian

Offline Mężczyzna m.arek

  • Wiadomości: 1959
  • Miasto: Kraków
  • Na forum od: 17.03.2014
Kupiłem kiedyś rower z podobnym zaczepem gratis, teraz mi się wala po piwnicy.

Offline Mężczyzna Sebastian

  • Wiadomości: 127
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 22.03.2015
Wg mnie pasują tylko oryginalne (lub zamienniki oryginalnych - czasami się gdzieś trafiają), ale może będzie pasował ten z piwnicy :)

Offline Mężczyzna Myshek

  • Wiadomości: 25
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 11.02.2012
Czy model Burley Cub już nie jest produkowany?
Nie widzę go generalnie w sprzedaży z wyjątkiem jednej strony www.
Bardzo zgrabny sprzęt.
Adrian

Offline Mężczyzna Sebastian

  • Wiadomości: 127
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 22.03.2015
Burley Cub jest jak najbardziej produkowany, po prostu w Polsce nie był oferowany. Od lutego będę miał w swoim sklepie do przetestowania i zakupienia.

Offline Mężczyzna deerrr

  • Wiadomości: 85
  • Miasto: Bydgoszcz
  • Na forum od: 11.12.2012
Witam Wszystkich,

Mam prośbę. Zamierzam zakupić używaną przyczepkę (1-osobową) dla mojej pociechy (aktualnie ma 7 miesięcy).
Głównie zależy mi na dobrej amortyzacji. W mojej lokalizacji jest mało dobrych dróg. Przyczepkę będę użytkował również jako spacerówki
Wybrałem trzy modele (u dwóch producentów) nie starsze niż 3 lata:
1. Croozer Kid 1 Plus 2017
2. THULE Chariot Cross 1 2017
3. THULE Chariot Sport 1 2017

Czy Ktoś z forumowiczów wie może jaka była historia tych modeli do 3 lat wstecz. Chodzi mi o nazwę modeli i co się w nich zmieniało. Nie mogę się połapać szczególnie, że Thule połączył się z Chariotem.

Będę wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam
Tomek



Offline Mężczyzna Sebastian

  • Wiadomości: 127
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 22.03.2015
Cześć,

opisuję zmiany (lub ich brak):

Thule - Cross i Sport są wprowadzone jako nowe modele w 2017 r., wcześniej były rozwijane modele zaprojektowane przez firmę Chariot (odpowiednik Crossa to był Cougar, Sport to CX). Stąd zmian we wskazanych przez Ciebie modelach nie było. Ta firma nie wprowadza zmian co roku i na szczęście nie nazywa każdego kolejnego modelu 2016, 2017 itp.

Croozer - nie wskażę dokładnie, w którym roku były jakie zmiany, ale model od 2017 posiada wszystkie wskazane poniżej - głównie zmieniony sposób montowania elementów - dyszel, koło biegowe (taka funkcja, co ją nazwali System Click & Crooz - i to jest bardzo udane rozwiązanie), poprawione koło spacerowe, zmieniony zaczep, z możliwością zamykania kluczykiek, dodane takie bajeranckie i jednocześnie (moim zdaniem) zbędne światełka ładowane na USB, lekko zmodyfikowano rączkę. Modele z 2017 r. są najnowszymi, nie było wprowadzonych zmian na 2018 r.

Offline Mężczyzna deerrr

  • Wiadomości: 85
  • Miasto: Bydgoszcz
  • Na forum od: 11.12.2012
Dziękuję Sebastian za szybką odpowiedź.

Widzę, że dobrze się orientujesz :)
Podsumowując używane modele pozostaje mi do wyboru:
1. Croozer Kid 1 Plus
2. Chariot Cougar
3. Chariot CX

Rozumiem, że Thule Cross i Sport występują tylko w 2017 i 2018 roku, czy również były już w sprzedaży w 2016? Orientujesz się na jak długo producenci dawali gwarancje na te modele?
Chciałem również podpytać, który z tych modeli ma najlepsze zawieszenie. Chcę kupić przyczepkę w dobrej proporcji jakości o ceny. A którą Ty byś wybrał dla swojej pociechy? :)
Pozdrawiam

Offline Mężczyzna Sebastian

  • Wiadomości: 127
  • Miasto: Warszawa
  • Na forum od: 22.03.2015
Hej,
Śledzę temat na bieżąco.

Thule wprowadziło nowe modele dopiero w 2017 r. Zatem do końca 2016 mieli jeszcze w ofercie Cougar i CX.

Thule daje gwarancję 10 lat na ramę, i chyba 24 mies. na produkt (nie pamiętam dokładnie, bo mnie i tak obowiązuje rękojmia). Croozer w pewnym momencie też analogicznie wprowadził tak długą gwarancję, ale nie pamiętam, od kiedy. Z gwarancją jest chyba jednak tak, że jest przyznawana pierwszemu właścicielowi i po rejestracji - to jest informacja do zweryfikowania/potwierdzenia.

Jeśli chodzi o amortyzację - moim zdaniem najbardziej miękką ma CX, później Cougar / Croozer. Ale to subiektywne odczucie - jak to zmierzyć? Moim zdaniem jednak amortyzacja nie jest najważniejsza w przyczepce. Generalnie CX bym nie kupił drugi raz dla siebie (m.in. dlatego, że nie jeżdżę na rolkach), ale jak chcesz, to mogę Ci takowego sprzedać - mam na zbyciu ;)
O Croozerze (model 2015) może Ci trochę opowiedzieć rmk (https://www.podrozerowerowe.info/index.php?action=profile;u=7145) a możesz też poczytać u mnie na stronie https://www.dzieciakiwplecaki.pl/artykul/6274/przyczepka-croozer-kid-plus---wrazenia-z-uzytkowania-test-opinie

Na mojej stronie są także opisy CX i Cougar (wykonane przeze mnie) ale nie chcę spamować dziesiątkami linków dlatego pogrzeb po stronie.

Offline Mężczyzna milominder

  • Wiadomości: 140
  • Miasto: Łódź
  • Na forum od: 09.03.2014
Przyczepkę będę użytkował również jako spacerówki

Czego byś nie wybrał, to chcąc mieć spacerówkę weź pod uwagę zestaw z joggerem. Przyczepka na 4 kółkach to superspacerówka, ale miejska- małe przednie koła nie radzą sobie na wybojach, przy przejeździe przez koleiny, w grząskim itd. Da się, ale z joggerem jest to wielokrotnie wygodniejsze, szczególnie zimą.
pozdrawiam,
Paweł

Offline Mężczyzna Alek

  • Wiadomości: 2946
  • Miasto: Dublin
  • Na forum od: 28.02.2013
    • aleknowak.net
Alez male kolka daja sobie doskonale z przeszkodami - wystarczy je podniesc :) Z Corsairem to nawet zupelnie intuicyjne i wygodne ze wzgledu na balans calosci.

Ale przyznam, ze jesli glownie na offroad, to jogger bedzie duzo lepszy.

Offline Mężczyzna milominder

  • Wiadomości: 140
  • Miasto: Łódź
  • Na forum od: 09.03.2014
Alez male kolka daja sobie doskonale z przeszkodami - wystarczy je podniesc :) Z Corsairem to nawet zupelnie intuicyjne i wygodne ze wzgledu na balans calosci.

Ale przyznam, ze jesli glownie na offroad, to jogger bedzie duzo lepszy.

Pojedyncza przeszkoda to nie problem,  ale spacer leśną drogą, z koleinami czy śniegiem już tak. Nawet nie odśnieżony na dłuższym odcinku chodnik to już problem, dokładnie jak z wózkiem, tyle że przyczepkę dużo łatwiej udoskonalić kółkiem biegowym. Bez sensu iść cały czas z kółkami w górze...
pozdrawiam,
Paweł

Offline Mężczyzna Alek

  • Wiadomości: 2946
  • Miasto: Dublin
  • Na forum od: 28.02.2013
    • aleknowak.net
To prawda, ze bez sensu, ale mialem okazje kilka razy (niedlugie odcinki) i na amortyzowanych tylnich kolach bylo fajnie i mi, i dzieciom.

Ale pragne podkreslic iz nie zaprzeczam, ze jogger bedzie lepszy! :)

Offline Mężczyzna rmk

  • Wiadomości: 387
  • Miasto: Poznań
  • Na forum od: 12.01.2013
Małe kółko w Croozerze jest absolutna pomyłka do czegokolwiek. Jestem właśnie nad morzem i przez to ze nie wziąłem szybkozamykacza do joggera jestem zmuszony do męczarni z tym wynalazkiem. Utrzymać linie prosta, nawet na twardym podłożu, jest czysta abstrakcja.

Jeśli chodzi o amortyzację to dla mnie spełnia wszystko to do czego została wymyślona. Ze swojej strony gorąco polecam, jeździłem z nią już chyba we wszystkich warunkach i po przeróżnych podłożach. Jest świetna.
 

Tagi:
 




Organizujemy







Partnerzy





Patronat




Objęliśmy patronat medialny nad wyprawami:











CDN ....
Mobilna wersja forum