Zacisk: na imbus (oszczędność 100 g!)
Przepraszam, ale te 100g oszczędności to w stosunku do zacisku z żeliwnym uchwytem?
Ja tutaj nie widzę kompatybilności napędu..Przerzutka tylna na 9 rzędów a kaseta i manetka dostosowana na 10 rzędów xd
Cytat: worek_foliowy w 21 Mar 2015, 23:46Rower sprawuje się zgodnie z założeniami.budowanie MTB ze sztywnym widelcem, pseudobarankiem i jeszcze bar-endami - zamiast ułatwiać jazdę terenową - to ją mocno utrudniasz.
Rower sprawuje się zgodnie z założeniami.
Jak się ma jedyne w Polsce, a może i na świecie założenia - to może i zgodnie z nimi rower się sprawuje
Ale budowanie MTB ze sztywnym widelcem, pseudobarankiem i jeszcze bar-endami - to jak budowanie bolida Formuły 1 z karoserią od Syreny 105 . Bo dokładnie tyle pomoże ta zmodyfikowana karoseria na torze wyścigowym - co te Twoje modyfikacje w terenie; zamiast ułatwiać jazdę terenową - to ją mocno utrudniasz.
Dokładnie. Ni pies ni wydra Rower do jazdy w terenie to raczej nie jest. Na połykanie asfaltów też słabo się zanosi. Być może jest to projekt in progres, gdzieś dzwoni ale jeszcze nie wiadomo gdzie...
Już Ci kiedyś pisałem, że niektórych amerykańskich pomysłów poważnie traktować nie warto, nie brakuje osób co jeżdżą w terenie (i to górzystym) na singlach. Jest tam na tyle szeroki rynek, że i dla oryginałów się coś znajdzie
W terenie posiadanie manetek, których nie można obsługiwać jednocześnie z hamulcami, bez zdejmowania rąk z kierownicy - to totalna porażka, w terenie trzeba cały czas panować nad kierownicą.